Archiwum Główne Akt Dawnych w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 61905ARCHIWALNE z dnia 04.03.2020 r.

  • Oferty do
    17

    marca

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Nabór otwarty dla cudzoziemców

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że o stanowisko mogą starać się, poza polskimi obywatelami, również cudzoziemcy. Kandydaci muszą spełniać następujące warunki:

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny księgowy

w Dziale Finansowo-Księgowym



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

00-263 Warszawa, ul. Długa 7

WARUNKI PRACY

praca przy komputerze przekracza 4 godziny dziennie, praca w pozycji siedzącej, użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, skaner, drukarka), stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze urzędu (budynek 2 piętrowy), konieczność poruszania się pomiędzy kondygnacjami, budynek nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową, brak podjazdów i wind w budynku, pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

ZAKRES ZADAŃ

  • zarządzanie pracą Działu Finansowo-Księgowego,
  • prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki zgodnie z ustawą o rachunkowości i ustawą o finansach publicznych,
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi Archiwum zgodnie z planem finansowym zatwierdzonym na każdy rok budżetowy,
  • dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych oraz zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
  • sporządzanie analiz i sprawozdań finansowych, budżetowych i statystycznych,
  • sporządzanie planu finansowego budżetu w układzie paragrafowo-zadaniowym, dokonywanie niezbędnych zmian w planie oraz czuwanie nad nieprzekraczaniem wydatków w paragrafach,
  • nadzorowanie prawidłowości naliczania wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, obliczania podatków i składek.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe lub średnie. Osoba, która ubiega się o zatrudnienie powinna spełniać jeden z poniższych warunków: a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości albo jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów lub posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
  • staż pracy: co najmniej 3 lata pracy w księgowości, w przypadku posiadania wykształcenia wyższego, 6 lat w przypadku posiadania wykształcenia średniego,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych,
  • znajomość ustawy o rachunkowości oraz rozporządzeń wykonawczych,
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • znajomość przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych,
  • umiejętność sporządzania dokumentacji rozliczeniowej do ZUS, Urzędu skarbowego, PFRON,
  • znajomość kodeksu pracy,
  • biegła umiejętność obsługi komputera w zakresie programów MS Office.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • staż pracy: co najmniej 2 lata pracy w księgowości budżetowej
  • znajomość programów finansowo-księgowych (ProgMan),
  • znajmość obsługi programu PŁATNIK, TREZOR, NBE,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • 1 rok doświadczenia w kierowaniu zespołem

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających 1 rok doświadczenie w kierowaniu zespołem

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 17.03.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Główne Akt Dawnych
    00-263 Warszawa, ul. Długa 7

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Archiwum Głównego Akt Dawnych ul. Długa 7, 00-263 Warszawa
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: sekretariat@agad.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Archiwum Główne Akt Dawnych
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 5750 zł.

Proces naboru składa się z 3-ch etapów:
I etap - sprawdzenie złożonych dokumentów pod kątem spełniania wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze,
II etap- pisemny sprawdzian wiedzy podczas którego sprawdzeniu podlegać będzie wymagana wiedza wskazana w ogłoszeniu,
III etap- rozmowa kwalifikacyjna podczas której sprawdzeniu podlegać będzie doświadczenie i wiedza wymagana na tym stanowisku.

Wymagane oświadczenia powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione o terminie postępowania związanego z naborem e-mailem lub telefonicznie.
Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data złożenia oferty w siedzibie Archiwum lub data stempla pocztowego).
Dokumentów nie odsyłamy.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 22 831 54 92 do 93 wew. 423

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3287

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Główne Akt Dawnych w Warszawie

Udostępnił: Barbara Kuśmierek

Komórka organizacyjna: Dział kadr i rozwoju zawodowego

Wprowadzono: 04.03.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×