Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Sochaczewie

Ogłoszenie o naborze nr 27327ARCHIWALNE z dnia 17.05.2018 r.

  • Oferty do
    28

    maja

    2018

  • Wymiar etatu
    1/2
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: płac i rozliczeń

zespół ds. finansowo-księgowych i administracyjnych



Miejsce wykonywania pracy:

Sochaczew

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Staszica 152, 96-500 Sochaczew

WARUNKI PRACY

- praca w siedzibie Inspektoratu, - praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera do 4 godz. oraz urządzeń biurowych, - stanowisko pracy w pokoju biurowym na I piętrze, - budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, - w budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy, - praca wymagająca dyspozycyjności

ZAKRES ZADAŃ

  • sporządzanie planów rzeczowo-finansowych z zakresu zwalczania chorób zakaźnych zwierzat - wydatki i koszty,
  • sporządzanie zbiorówki kosztów planowanych i poniesionych z zakresu zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,
  • rozliczanie wykorzystania rezerwy celowej przeznaczonej na zwalczanie chorób zakaźnych zwierzat,
  • sporządzanie list płacy w programie PROBIT,
  • rozliczanie rachunków Umów zlecenia z dochodów własnych i monitoringu chorób zakaźnych zwierząt i sporządzanie przelewów w programie NBP,
  • sporządzanie tytułów wykonawczych,
  • rozliczanie materiałów weterynaryjnych przeznaczonych do monitoringu chorób zakaźnych zwierząt,
  • obsługa programu RKWIW - rozliczanie chorób zakaźnych zwierząt oraz programu TREZOR,
  • prowadzenie postępowania i sporządzanie dokumentacji o udzielanie zamówień publicznych,
  • sprawdanie kart drogowych samochodów służbowych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie administracyjne , ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • biegła umiejętność obsługi komputera i urzadzeń biurowych,
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność, samodzielność
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne , administracyjne
  • doświadczenie zawodowe: na stanowisku o podobnym zakresie zadań

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.05.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Staszica 152, 96-500 Sochaczew

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

- oferty składane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego),
- wymagane oświadczenia. życiorys, list motywacyjny muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem,
- kandydaci spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu, zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mai o terminie kolejnych etapów naboru,
- nie zwracamy nadesłanych dokumentów - oferty odrzucone i nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy,
- dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie zawierającej dane nadawcy, adresata z dopiskiem "Oferta pracy",
- zatrudnieni od dnia 1 lipca 2018r.
- dodatkowe informacje można uzyskać pod telefonem 46) 862 84 53



Liczba odwiedzin: 2685

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Sochaczewie

Udostępnił: Irena Ścigocka

Komórka organizacyjna: PIW

Wprowadzono: 17.05.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×