Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Sochaczewie
Ogłoszenie o naborze nr 32376ARCHIWALNE z dnia 18.08.2018 r.
-
Oferty do
28
sierpnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny księgowy
zespół ds. finansowo-księgowych i administracyjnych
Sochaczew
Sochaczew ul. Staszica 152, 96-500 Sochaczew
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- - prowadzenie rachunkowości i bieżącej księgowości inspektoratu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- - dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- - wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
- - opracowywanie planów finansowych jednostki w zakresie dochodów i wydatków oraz realizacja ich w układzie tradycyjnym i zadaniowym,
- sporządzanie sprawozdań finansowo-księgowych z działalności jednostki, w tym z zakresu budżetu zadaniowego, deklaracji podatkowych, sprawozdań dla GUS,
- -regulowanie zobowiązań oraz odprowadzanie na rachunek budżetu państwa zrealizowanych dochodów budżetowych inspektoratu,
- -prowadzenie spraw płacowych pracowników inspektoratu,
- -prowadzenie rozliczeń inwentaryzacynych mienia inspektoratu,
- -administrowanie i obsługa programów finansowo-księgowych, systemów informatycznych: bankowość elektroniczna NBP, obsługa budżetu państwa TREZOR, aplikacja PLATNIK
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie średnią , policealną lub pomaturalną szkołę zawodową o kierunku rachunkowość i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości
- staż pracy: - znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustaw o ubezpieczeniach społecznych, podatkowych, prawa pracy, zamówień publicznych oraz umiejętność wykorzystania przepisów prawa w praktyce -umiejętność obsługi komputera, w tym programów finansowo-księgowych, płacowych, Płatnika ZUS oraz bankowości elektronicznej
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokim za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- posiadanie pełnej zdolnosci do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
- - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych, samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub przestępstwo skarbowe
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe - ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości l
- staż pracy: - znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustaw o ubezpieczeniach społecznych, podatkowych, prawa pracy, zamówień publicznych oraz umiejętność wykorzystania przepisów prawa w praktyce -umiejętność obsługi komputera, w tym programów finansowo-księgowych, płacowych, Płatnika ZUS oraz bankowości elektronicznej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywtelstwa polskiego albo kopia dokumentu
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokim za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
- - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych, samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub przestępstwo skarbowe
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 28.08.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Staszica 152, 96-500 Sochaczew
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Sochaczewie ul. Staszica 152, 96-500 Sochaczew Teresa Wojda sochaczew.piw@wetgiw.gov.pl
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Justyna Kubik sochaczew.piw@wegiw.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- oferty niekompletne lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane
- wymagane oświadczenia, życiorys i list motywacyjny muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem,
-kandydaci spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu, zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mil o terminie kolejnych etapów naboru,
- nie zwracamy nadesłanych dokumentów,
- oferty odrzucone i nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy,
- dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie zawierającej dane nadawcy, adresata z dopiskiem „Oferta pracy”,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod telefonem 46) 862 84 53