Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Sochaczewie

Ogłoszenie o naborze nr 32376ARCHIWALNE z dnia 18.08.2018 r.

  • Oferty do
    28

    sierpnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny księgowy

zespół ds. finansowo-księgowych i administracyjnych



Miejsce wykonywania pracy:

Sochaczew

Adres urzędu:

Sochaczew ul. Staszica 152, 96-500 Sochaczew

WARUNKI PRACY

- praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godz. dziennie oraz urządzeń biurowych, - stanowisko pracy w pokoju biurowym na I piętrze, - budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych - praca wymagająca dyspozycyjności

ZAKRES ZADAŃ

  • - prowadzenie rachunkowości i bieżącej księgowości inspektoratu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • - dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
  • - wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
  • - opracowywanie planów finansowych jednostki w zakresie dochodów i wydatków oraz realizacja ich w układzie tradycyjnym i zadaniowym,
  • sporządzanie sprawozdań finansowo-księgowych z działalności jednostki, w tym z zakresu budżetu zadaniowego, deklaracji podatkowych, sprawozdań dla GUS,
  • -regulowanie zobowiązań oraz odprowadzanie na rachunek budżetu państwa zrealizowanych dochodów budżetowych inspektoratu,
  • -prowadzenie spraw płacowych pracowników inspektoratu,
  • -prowadzenie rozliczeń inwentaryzacynych mienia inspektoratu,
  • -administrowanie i obsługa programów finansowo-księgowych, systemów informatycznych: bankowość elektroniczna NBP, obsługa budżetu państwa TREZOR, aplikacja PLATNIK

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie średnią , policealną lub pomaturalną szkołę zawodową o kierunku rachunkowość i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości
  • staż pracy: - znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustaw o ubezpieczeniach społecznych, podatkowych, prawa pracy, zamówień publicznych oraz umiejętność wykorzystania przepisów prawa w praktyce -umiejętność obsługi komputera, w tym programów finansowo-księgowych, płacowych, Płatnika ZUS oraz bankowości elektronicznej
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokim za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • posiadanie pełnej zdolnosci do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
  • - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych, samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub przestępstwo skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe - ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości l
  • staż pracy: - znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustaw o ubezpieczeniach społecznych, podatkowych, prawa pracy, zamówień publicznych oraz umiejętność wykorzystania przepisów prawa w praktyce -umiejętność obsługi komputera, w tym programów finansowo-księgowych, płacowych, Płatnika ZUS oraz bankowości elektronicznej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywtelstwa polskiego albo kopia dokumentu
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokim za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
  • - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych, samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub przestępstwo skarbowe
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.08.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Staszica 152, 96-500 Sochaczew

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Sochaczewie ul. Staszica 152, 96-500 Sochaczew Teresa Wojda sochaczew.piw@wetgiw.gov.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Justyna Kubik sochaczew.piw@wegiw.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

- oferty niekompletne lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane
- wymagane oświadczenia, życiorys i list motywacyjny muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem,
-kandydaci spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu, zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mil o terminie kolejnych etapów naboru,
- nie zwracamy nadesłanych dokumentów,
- oferty odrzucone i nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy,
- dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie zawierającej dane nadawcy, adresata z dopiskiem „Oferta pracy”,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod telefonem 46) 862 84 53



Liczba odwiedzin: 2609

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Sochaczewie

Udostępnił: Irena Ścigocka

Komórka organizacyjna: PIW

Wprowadzono: 18.08.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×