Komenda Miejska Policji w Siedlcach
Ogłoszenie o naborze nr 2955ARCHIWALNE z dnia 30.08.2016 r.
-
Oferty do
9
września
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Nabór otwarty dla cudzoziemców
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że o stanowisko mogą starać się, poza polskimi obywatelami, również cudzoziemcy. Kandydaci muszą spełniać następujące warunki:
- są obywatelami państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Polski,
- ich znajomość języka polskiego jest potwierdzona jednym z dokumentów wskazanych w rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: prowadzenia magazynu dowodów rzeczowych
w Wydziale do walki z Przestępczością przeciwko Mieniu
Siedlce
ul. Starowiejska 66
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przyjmowanie i ewidencjonowanie dowodów rzeczowych od policjantów KMP w Siedlcach oraz jednostek podległych w celu zabezpieczenia i przechowywania dowodów rzeczowych w prowadzonych sprawach
- Przyjmowanie, ewidencjonowanie i wysyłanie korespondencji dotczącej dowodów rzeczowych w celu prawidłowej realizacji obiegu dokumentów związanych z przechowywaniem dowodów rzeczowych
- Utrzymywanie stałego kontaktu z sądem i prokuraturą w przedmiocie upłynniania z magazynu dowodów rzeczowych w zakończonych sprawach w celu opróżniania magazynu i rozliczania spraw
- Zbieranie danych dotyczących art. 13a Ustawy o Policji w przedmiocie zabezpieczenia mienia celem przekazania informacji przełożonym
- Nadzorowanie przebiegu archiwizacji dokumentów wytwarzanych w Wydziale do walki z Przestępczością przeciwko Mieniu celem bieżącego przekazywania dokumentacji do archiwum
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- poświadczenie bezpieczeństwa uzyskane po przyjęciu do pracy
- znajomość przepisów regulujących zasady ewidencjonowania i magazynowania dowodów rzeczowych
- znajomość kodeksu karnego i kodeksu wykroczeń
- umiejętność interpretacji przepisów
- łatwość komunikacji
- umiejętność jasnego przekazywania informacji
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe administracyjne
- staż pracy: 1 rok
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
- W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 09.09.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Siedlcach
ul. Starowiejska 66
08-110 Siedlce
Zespół Kadr i Szkolenia p. 112
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
-Po upływie terminu składania dokumentów w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Policji w Siedlcach zostanie upubliczniona lista kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz miejsce i termin kolejnego etapu naboru.
- Proponowane wynagrodzenie wg mnożnika 1,0 (tj. 1873,84 zł brutto) + dodatek stażowy do 20%.
- Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 25 643 26 63