Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasta Siedlce

Ogłoszenie o naborze nr 44038ARCHIWALNE z dnia 07.03.2019 r.

  • Oferty do
    15

    marca

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor nadzoru budowlanego

do spraw: Inspekcji, kontroli obowiązkowych i orzecznictwa

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasta Siedlce



Miejsce wykonywania pracy:

Siedlce

Adres urzędu:

ul. Piłsudskiego 45
08-110 Siedlce

WARUNKI PRACY

- Praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych - Praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie - Wykonywanie kontroli i inspekcji w terenie – teren Miasta Siedlce - Kierowanie samochodem służbowym - Czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej - Budynek Urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy - Warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac lecz nie są przystosowane do wszystkich potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdów, windy, drzwi o odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanej toalety

ZAKRES ZADAŃ

  • Planowe i doraźne kontrole budów, robót budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego oraz utrzymania obiektów budowlanych.
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących obiektów i robot budowlanych.
  • Przyjmowanie zawiadomień o: terminie rozpoczęcia robót budowlanych, zakończeniu budowy, planowanym zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest, kontroli obiektu wielkopowierzchniowego.
  • Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o udzielenie pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych, przeprowadzanie kontroli obowiązkowych budów.
  • Prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawie katastrof budowlanych w celu zbadania ich przyczyn i okoliczności ich powstania.
  • Przygotowywanie projektów pism, postanowień i decyzji administracyjnych.
  • Prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawie odpowiedzialności zawodowej w budownictwie.
  • Przygotowywanie informacji o wynikach przeprowadzonych kontroli w celu sporządzenia odpowiednich sprawozdań.
  • Kompletowanie i porządkowanie akt zgodnie z instrukcja kancelaryjną celem ich wykorzystania w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, przekazania do odpowiednich organów oraz właściwej archiwizacji.
  • Przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawy oraz ewentualnego udzielania wyjaśnień.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie kierunek budownictwo
  • staż pracy: 2 lata wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie.
  • Uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie.
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Znajomość przepisów: Prawa budowlanego oraz związanych z nim przepisów wykonawczych, Kodeksu postępowania administracyjnego, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
  • Umiejętność samodzielnej i fachowej oceny zjawisk technicznych oraz stosowania przepisów prawa budowlanego w ramach wykonywania zadań kontrolnych w terenie.
  • Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe kierunek budownictwo
  • staż pracy: 1 rok w organach nadzoru budowlanego bądź w administracji architektoniczno- budowlanej
  • Uprawnienia budowlane bez ograniczeń

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych
  • Kopia prawa jazdy
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 15.03.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasta Siedlce
    ul. Piłsudskiego 45
    08-110 Siedlce

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO - informujemy, że:

I. Administratorem danych osobowych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Siedlcach jest Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego Miasta Siedlce, adres: ul. Piłsudskiego 45, 08-110 Siedlce, adres e-mail: kontakt@pinbmiasto.siedlce.pl tel. 25 794 39 70.

II. Z Inspektorem Ochrony Danych wyznaczonym do kontaktów z osobami, których dane dotyczą w sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących im na mocy rozporządzenia 2016/679 można skontaktować się pisząc na adres e-mail: inspektor.rodo@naticon.pl lub adres siedziby wskazany w pkt. I.

III. Cele i podstawy przetwarzania
Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

IV. Odbiorcy danych
Dane osobowe zgromadzone w toku naboru nie będą przekazywane innym podmiotom.

V. Okres przechowywania danych
Dane osobowe przetwarzane w celu wskazanym w pkt. III będą przechowywane w czasie niezbędnym do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata , w przypadku , gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska.

VI. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje z wyjątkami przewidzianymi przepisami prawa:

a. prawo dostępu do swoich danych osobowych;

b. prawo do sprostowania (poprawiania) danych;

c. prawo do ograniczenia przetwarzania danych jeżeli:

· osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych,

· przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych,

· administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

· osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania,

· prawo do wniesienia sprzeciwu z przyczyn związanych z szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, jeżeli przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi

d. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO

VII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie przez kandydata danych osobowych jest wymogiem ustawowym i ich niepodanie będzie skutkowało pozostawieniem kandydatury bezInspekcjijj rozpatrzenia w procesie rekrutacji.

VIII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4.

 

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Przewidywany termin zatrudnienia 01.04.2019r.
Dane kontaktowe:
Robert Naumiuk
tel: (25)794-39-75

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2680

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasta Siedlce

Udostępnił: Robert Naumiuk

Komórka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasta Siedlce

Wprowadzono: 07.03.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×