Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Radomiu

Ogłoszenie o naborze nr 25565ARCHIWALNE z dnia 14.04.2018 r.

  • Oferty do
    24

    kwietnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: windykacji należności

Wydział Finansowo - Księgowy



Miejsce wykonywania pracy:

Radom

Adres urzędu:

Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Radomiu
ul. Bolesława Limanowskiego 29 A
26-610 Radom

WARUNKI PRACY

Praca w siedzibie Urzędu. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. W budynku jest winda.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie ewidencji decyzji wystawianych w WITD pozwalającej na prowadzenie analityki przypisów należności budżetowych WITD i ewidencji decyzji nakładających kary będące przypisami dysponentów zewnętrznych (GITD, zarządcy dróg).
  • Codzienna identyfikacja wpłat na konta pomocnicze w zakresie określenia jakiej decyzji dana wpłata dotyczy i opisywanie w tym zakresie wyciągów z kont.
  • Na podstawie bieżącej analizy wpływu środków na konta pomocnicze z tytułu zaspokojenia należności WITD i należności stanowiących dochody jednostek zewnętrznych przygotowywanie „zleceń dokonania przelewów” dotyczących przekazywania dochodów budżetowych, należności do GITD i zarządców dróg z tytułu kar, w terminach przewidzianych przepisami.
  • Przygotowywanie i dokonywanie miesięcznych i rocznych uzgodnień rozliczeń w zakresie przypisów należności GITD i zarządców dróg z tytułu decyzji wystawionych przez WITD i stanu rozliczeń środków przekazanych tym jednostkom na zaspokojenie decyzji.
  • Wprowadzanie do komputerowego systemu ewidencyjnego, stanowiącego ewidencję analityczną dla konta należności budżetowych WITD, decyzji stanowiących podstawę zwiększenia przypisu oraz decyzji zmniejszających ten przypis.
  • Prowadzenie rozliczeń z tytułu należności budżetowych i rozliczeń z dysponentami zewnętrznymi (GITD, zarządcy dróg) w zakresie przypisów ich należności i środków przekazywanych na ich konta z tytułu wyegzekwowania tych należności.
  • Uruchamianie procedury windykacji i egzekucji do wymagalnych i niezapłaconych decyzji administracyjnych i prowadzenie w tym zakresie współpracy i korespondencji z Urzędami Skarbowymi i Komornikami Sądowymi.
  • Analiza stanu należności budżetowych WITD w celu przygotowania danych do sprawozdawczości budżetowej w tym zakresie.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji publicznej
  • Kurs w zakresie księgowości.
  • Bardzo dobra znajomość: ustawy o rachunkowości i przepisów wykonawczych, ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych, ustawy o transporcie drogowym i przepisów wykonawczych, ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o przewozie towarów niebezpiecznych, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i przepisów wykonawczych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o komornikach sądowych i egzekucji.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji publicznej w dziale/wydziale księgowości
  • Przeszkolenie w zakresie egzekucji administracyjnej obowiązków pieniężnych
  • Umiejętność pracy na komputerze w środowisku WINDOWS.
  • Znajomość obsługi ewidencyjnych programów księgowych i kalkulacyjnego arkusza excel.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego kurs w zakresie księgowości.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie w zakresie egzekucji administarcyjnej obowiązków pieniężnych.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 24.04.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Radomiu
    ul. Bolesława Limanowskiego 29A
    26-610 Radom

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty nie spełniające wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu, niekompletne, przesłane po terminie oraz przesłane drogą elektroniczną nieopatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, dostarczone faksem nie będą rozpatrywane.
Weryfikacja spełnienia przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "dokumenty i oświadczenia niezbędne" - za kompletne oferty uznane będą oferty zawierające wszystkie wymagane dokumenty
i własnoręcznie podpisane oświadczenia opatrzone aktualną datą.
Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów, zostaną one komisyjnie zniszczone w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydatki/kandydata.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz termin kolejnego etapu naboru zostaną umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Inspektoratu.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać dzwoniąc pod numer telefonu 48 363 51 87



Liczba odwiedzin: 3047

Wytworzył/odpowiada: Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Radomiu

Udostępnił: Ewa Pawlak-Bąk

Komórka organizacyjna: kadry

Wprowadzono: 14.04.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×