Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Radomiu
Ogłoszenie o naborze nr 1563ARCHIWALNE z dnia 15.07.2016 r.
-
Oferty do
25
lipca
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: kwatermistrzowskich
Wydział Kwatermistrzowski
Radom
Komenda Miejska
Państwowej Straży Pożarnej
w Radomiu
ul. Traugutta 57
26-600 Radom
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie ewidencji pojazdów będących na wyposażeniu Komendy Miejskiej PSP
- Wydawanie i rozliczanie (weryfikacja) kart pracy pojazdów i sprzętu silnikowego
- Ocena stanu technicznego eksploatowanego sprzętu i wyposażenia technicznego komendy
- Prowadzenie gospodarki magazynowej
- Zapewnienie utrzymania we właściwym stanie technicznym używanych obiektów i pomieszczeń
- Zapewnienie utrzymania we właściwym stanie technicznym pojazdów i sprzętu będącego na wyposażeniu komendy
- Przygotowanie rozdzielników na zakupiony sprzęt oraz wyposażenie
- Planowanie i realizacja badań okresowych pojazdów i przeglądów sprzętu pożarniczego i specjalistycznego
- Nadzór nad prawidłowością prowadzenie kart drogowych przez kierowców
- Sporządzenie grafików przeglądów samochodów oraz sprzętu specjalistycznego będącego na wyposażeniu komendy
- Prowadzenie ewidencji, wydawanie zezwoleń i weryfikacja uprawnień do prowadzenia pojazdów służbowych
- Kontrola pracy kierowców w zakresie poprawności prowadzenia kart pracy pojazdów i sprzętu
- Sporządzanie rozliczenia pobranego paliwa i przejechanych kilometrów
- Uczestniczenie w szkoleniach i doskonaleniu zawodowym
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
- znajomość ustaw: Ustawa o Państwowej Straży Pożarnej, Ustawa o Ochronie Przeciwpożarowej, Kodeks Postępowania Administracyjnego
- umiejętność: obsługi komputera (pakiet MS Office), analitycznego myślenia
- posiadanie prawa jazdy kategorii B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
- wysoka kultura osobista
- dyspozycyjność, dokładność, skrupulatność, rzetelność
- doświadczenie zawodowe na stanowisku realizującym zadania logistyczne
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie prawa jazdy kat. B
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na publikację wyników poszczególnych etapów postępowania na BIP-ie Komendy Miejskiej PSP w Radomiu i w siedzibie KM PSP w Radomiu
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 25.07.2016
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
sekretariat Komendanta Miejskiego PSP w Radomiu , ul. Traugutta 57 (p. nr 100) w godz. od 7.30 - 15.30 lub przesłane na adres: Komenda Miejska PSP w Radomiu ul. Traugutta 57 26-600 Radom.
Dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem " Nabór"
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Postępowanie kwalifikacyjne będzie się składało z następujących etapów:
I etap - weryfikacja dokumentów:
a) sprawdzenie kompletności złożonych ofert oraz spełnienia wszystkich wymogów niezbędnych zamieszczonych w ogłoszeniu,
b) wykluczenie z dalszej procedury kwalifikacyjnej ofert, które nie zawierają kompletu dokumentów lub nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu.
II etap: sprawdzian wiedzy (test jednokrotnego wyboru) czas trwania 45 min. składający się z 30 pytań merytorycznych z zakresu znajomości aktów prawnych wymienionych w ogłoszeniu (maksymalna liczba punktów do uzyskania 30 pkt).
Wymogiem niezbędnym do dopuszczenia do III etapu naboru jest uzyskanie minimum 75% maksymalnej liczby punktów w II etapie.
III etap: rozmowa kwalifikacyjna, która będzie przeprowadzona indywidualnie - punktowana od 1 do 10 przez każdą z osób wchodzących w skład komisji kwalifikacyjnej.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne (I etap weryfikacja dokumentów) oraz informacja na temat terminu i miejsca kolejnego etapu naboru dostępne będą na tablicy ogłoszeń w siedzibie tut. komendy oraz na stronie internetowej BIP KM PSP w Radomiu.
Nieprzystąpienie kandydatki/kandydata w wyznaczonym terminie do któregokolwiek z etapów naboru powoduje wykluczenie z dalszego postępowania.
Komisja kwalifikacyjna nie dokona wyłonienia kandydatki/kandydata jeżeli żadna kandydatka/ kandydat nie spełni warunków zawartych w ogłoszeniu o naborze lub nie wykaże się dostateczną wiedzą wymaganą na stanowisku pracy.
Wymagane oświadczenia muszą być opatrzone podpisem kandydata oraz datą sporządzenia.
Oferty nadesłane po terminie ( decyduje data wpływu do urzędu) oraz nie kompletne nie będą rozpatrywane.
Oferty osób niezakwalifikowanych, kandydaci mogą odebrać w terminie do 3 miesięcy od zakończenia postępowania rekrutacyjnego lub zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru.
Dodatkowe informacje dotyczące naboru można uzyskać pod nr tel. 48 3688940
Informujemy, że Administratorem danych osobowych przetwarzających dane osobowe jest Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Radomiu ul. Traugutta 57 Radom . Podane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2016 r. poz. 922 )w celach powyższej rekrutacji.
Równocześnie informujemy o prawie dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.