Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 13605ARCHIWALNE z dnia 28.07.2017 r.

  • Oferty do
    10

    sierpnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: ds. administrowania aplikacjami SI CPR i SWD PRM

w Wydziale Systemu Powiadamiania Ratunkowego w Departamencie Teleinformatyki



Miejsce wykonywania pracy:

Radom

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Departament Teleinformatyki
ul. Traugutta 57
26-610 Radom

Adres urzędu:

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
ul. Batorego 5
02-591 Warszawa

WARUNKI PRACY

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy Praca w Radomiu, ul. Traugutta 57 Budynek jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku istnieją podjazd i winda umożliwiające dostęp osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich. Częste wyjazdy służbowe do dyspozytorni medycznych na terenie całego kraju oraz siedziby MSWiA w Warszawie. Możliwa jest praca w nocy, w związku z przerwami serwisowymi, tym samym konieczna jest duża dyspozycyjność.

ZAKRES ZADAŃ

  • Realizacja zadań związanych z utrzymaniem systemu teleinformatycznego wykorzystywanego w centrach powiadamiania ratunkowego (SI CPR) oraz Systemów Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego (SWD PRM), w celu zapewnienia prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania systemów.
  • Bieżąca obsługa administracyjna aplikacji klienta oraz usług SI CPR i SWD PRM i współpraca w tym zakresie z innymi administratorami technicznymi systemów, w tym na poziomie wojewódzkim.
  • Prowadzenie analiz funkcjonowania aplikacji oraz dzienników zdarzeń, w celu szybkiego wykrycia i wyeliminowania błędów technicznych oraz tworzenie procedur obsługi awarii aplikacji, a także tworzenie i wdrażanie skryptów automatyzujących czynności administracyjne.
  • Udział w realizacji działań wynikających z Polityki Bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych oraz Instrukcji zarządzania SI CPR i SWD PRM.
  • Współpraca z podmiotami SPR oraz podmiotami współpracującymi z tym systemami, w celu opracowania i wdrożenia optymalnych mechanizmów integracji aplikacji SI CPR i SWD PRM z systemami współpracującymi.
  • Współpraca przy tworzeniu analiz dotyczących funkcjonowania technicznego SPR i SWD PRM w celu projektowania nowych rozwiązań dla tych systemów.
  • Uczestniczenie w tworzeniu specyfikacji wymagań i w realizacji zadań wynikających z umów dla usług zewnętrznych SPR i SWD PRM, w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu działania systemów.
  • Uczestniczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej SPR i SWD PRM i jej aktualizacji, w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu wiedzy na temat architektury systemów.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe w zakresie informatyki,
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze związanym z systemami Windows, Linux,
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1167 – t.j.),
  • Wiedza na temat Windows na poziomie administracyjnym,
  • Wiedza z zakresu sieci komputerowych LAN, SAN,
  • Wiedza i umiejętności z zakresu wirtualizacji,
  • Wiedza za zakresu Linux Centos na poziomie administracyjnym,
  • Umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, myślenia analitycznego, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, kreatywność,
  • Umiejętność organizacji pracy oraz zorientowanie na osiąganie celów, gotowość do doskonalenia zawodowego,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze konfigurowania i zarządzania urządzeniami sieciowymi,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • Ukończone szkolenie z zakresu utrzymania systemów teleinformatycznych,
  • Wiedza z zakresu relacyjnych baz danych My SQL, wiedza z zakresu funkcjonowania systemu powiadamiania ratunkowego, umiejętność modelowania aplikacji i systemów z wykorzystaniem języka UML, wiedza z zakresu tworzenia i eksploatacji aplikacji w oparciu o technologie web service z wykorzystaniem .NET Framework oraz Java, podstawowa wiedza z zakresu działania mechanizmu Loadbalancingu, znajomość Puppet - managera konfiguracji serwerów.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie świadectw pracy i/lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość)
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1167 – t.j.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie świadectw pracy i/lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane dodatkowe doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość).
  • Kopia dokumentu potwierdzającego ukończone szkolenie z zakresu utrzymania systemów teleinformatycznych.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 10.08.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
    Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji
    ul. Batorego 5,
    02-591 Warszawa
    Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: „DT-WSPR - specjalista”
    Dokumenty można składać osobiście w Biurze Przepustek przy ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie w godz. 8.15-16.15

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji zaprasza do udziału w naborze również osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Przekazanie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów.
Planowane techniki i metody naboru:
- test wiedzy
- rozmowa kwalifikacyjna
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Po zakończeniu naboru oferty osób nieujętych w protokole naboru zostaną zniszczone.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: https://nabory.kprm.gov.pl, http://bip.mswia.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym
w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 60-139-38, (22) 515-22-40.



Liczba odwiedzin: 3563

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie

Udostępnił: Karolina Świszcz

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji

Wprowadzono: 28.07.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×