Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pułtusku

Ogłoszenie o naborze nr 61028ARCHIWALNE z dnia 12.02.2020 r.

  • Oferty do
    28

    lutego

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjnych



Miejsce wykonywania pracy:

Pułtusk

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pułtusku
ul. Ignacego Daszyńskiego 19
06-100 Pułtusk

WARUNKI PRACY

- praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30 - praca w siedzibie urzędu, możliwość wyjazdów służbowych i szkoleń - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie - narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka, fax, skaner - praca na parterze budynku, budynek i pomieszczenie urzędu niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

ZAKRES ZADAŃ

  • realizowanie zadań z zakresu planowania pracy Komendy Powiatowej
  • organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego
  • ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta
  • prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowe
  • prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej i przychodzącej
  • organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej
  • dokumentowanie działalności informacyjno-promocyjnej Komendy Powiatowej
  • realizowanie zadań z zakresu prewencji społecznej
  • realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków oraz petycji, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków oraz petycji dla komendy powiatowej
  • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta
  • realizacja zadań obronnych zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • bieżąca współpraca z jednostkami OSP powiatu pułtuskiego
  • prowadzenie archiwum Komendy Powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów, tj. przyjmowanie dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowanie dokumentów

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: praca na stanowiskach administracyjno-biurowych
  • podstawowa znajomość ustaw o PSP, ochronie przeciwpożarowej, służbie cywilnej, a także przepisów wykonawczych do tych ustaw, Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • umiejętność obsługi komputera (dobra znajomość Pakietu MS Office, Internetu, poczty elektronicznej),
  • umiejętność przygotowywania pism o charakterze urzędowym z zastosowaniem przepisów prawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • znajomość specyfiki służby i pracy w Państwowej Straży Pożarnej
  • kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia
  • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
  • dyspozycyjność, odpowiedzialność, komunikatywność, dokładność i terminowość
  • wysoka kultura osobista

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.02.2020
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa PSP w Pułtusku,
    ul. Ignacego Daszyńskiego 19,
    06-100 Pułtusk
    Sekretariat (pokój nr 7)

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Pułtusku, ul. Ignacego Daszyńskiego 19, 06-100 Pułtusk
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: ochrona.danych@mazowsze.straz.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pułtusku, ul. Ignacego Daszyńskiego 19, 06-100 Pułtusk
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- Życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisem.
- Za datę wpływu dokumentów przyjmujemy datę dostarczenia dokumentów
do siedziby Komendy.
- Wzory dokumentów do pobrania: Strona BIP Komendy Powiatowej PSP w Pułtusku (www.binp.info/kppsppultusk/) lub w Komendzie Powiatowej PSP w Pułtusku
ul. Ignacego Daszyńskiego 19, 06-100 Pułtusk, (pokój nr 7) w godzinach 7.30 – 15.30.
- Oferty złożone po terminie lub oferty niekompletne zostaną odrzucone.
- W przypadku złożenia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
- Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje nt. miejsca
i terminu kolejnego etapu naboru (test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna dostępne będą na stronie www.binp.info/kppsppultusk/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie
KP PSP w Pułtusku, ul. Ignacego Daszyńskiego 19, 06-100 Pułtusk.
- Oferty odrzucone zostaną zniszczone po upływie 4 miesięcy od wyłonienia kandydata.
- Dodatkowe informacje udzielane są pod numerem telefonu 23 692 17 22.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3442

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pułtusku

Udostępnił: Monika Majkowska

Komórka organizacyjna: Samodzielne stanowisko ds. kadrowych

Wprowadzono: 12.02.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×