Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Przasnyszu
Ogłoszenie o naborze nr 9483ARCHIWALNE z dnia 21.03.2017 r.
-
Oferty do
3
kwietnia
2017
-
Wymiar etatu
1,0
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny księgowy
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Przasnyszu Samodzielne Stanowisko d/s Finansowych
Przasnysz
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Przasnyszu
ul. Baranowska 44
06-300 Przasnysz
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiącującymi przepisami
- Prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiącującymi zasadami
- Opracowywanie projektu i reaslizacja budżetu Komendy Powiatowej
- Sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych oraz analiz z działalności budżetowo-gospodarczej
- Sporządzanie bilansu rocznego, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu jednostki
- Współdziałanie z bankami w zakresie obsługi i prowadzenia rachunków bankowych oraz sprawowanie kontroli wewnętrznej nad wykorzystaniem środków budżetowych
- Rozliczanie należności budżetowych własnych i od osób fizycznych, pobranych zaliczek, delegacji, itp.
- Naliczanie i sporządzanie list wynagrodzxeń, zasiłków, odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
- Nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczania inwentaryzacji majątku Komendy Powiatowej
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- staż pracy: 6 lat Głównym księgowym jednostki sektora finansów publicznych, w tym jednostki budżetowej, może być osoba, która: 1) ma obywatelstwo polskie 2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; 3) nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo lub za umyślne przestępstwo skarbowe; 4) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie; 5) spełnia jeden z poniższych warunków: - ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, - ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości, - jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- staż pracy: 6 lat
- - doświadczenie na stanowisku gł. ksiegowego w jednostkach budżetowych
- umiejętność sporządzania list płac
- znajomość programu księgowego FK- Budżet, PL-Płace oraz Płatnik
- umiejętność działania pod presją czasu i w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia i formułowania wniosków
- znajomość Ustaw o finansach publicznych, o rachunkowości, o zamówieniach poblicznych, o ubezpieczeniach, o służbie cywilnej, o Państwowej Strazy Pożarnej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 03.04.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Przasnyszu
ul. Baranowska 44
06-300 Przasnysz
Samodzielne Stanowisko pracy d/s kadrowo-organizacyjnych
Dokumenty należy składać od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 15:00
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 29 752 65 41 (centrala tel.)
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 29 752 65 41 (centrala tel.)