Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku

Ogłoszenie o naborze nr 16145ARCHIWALNE z dnia 04.10.2017 r.

  • Oferty do
    16

    października

    2017

  • Wymiar etatu
    0,5
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny księgowy

w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku



Miejsce wykonywania pracy:

Płońsk

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Rutkowskiego 16
09-100 Płońsk

WARUNKI PRACY

• praca administracyjno – biurowa, • praca z wykorzystaniem komputera stacjonarnego i innych urządzeń biurowych, • praca w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na parterze budynku. Oświetlenie sztuczne i naturalne. Brak windy i podjazdów, • praca wymagająca dyspozycyjności, umiejętności zarządzania pracą własną, rzetelności i terminowości.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zadaniami,
  • prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami,
  • opracowywanie projektu i realizacja budżetu Komendy Powiatowej,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych oraz analiz z działalności budżetowo – gospodarczej,
  • sporządzanie bilansu rocznego, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu jednostki,
  • współpraca z Komendą Wojewódzką PSP w Warszawie oraz Starostwem Powiatowym w Płońsku,
  • współdziałanie z bankami w zakresie obsługi i prowadzenia rachunków bankowych Komendy Powiatowej oraz sprawowanie kontroli wewnętrznej nad wykorzystaniem środków budżetowych,
  • rozliczanie należności budżetowych własnych i od osób fizycznych, pobranych zaliczek, delegacji itp.,
  • sporządzanie list płac i przelewów dot. wypłat z list płac, prowadzenie spraw z zakresu ZUS oraz rozliczanie podatku dochodowego pracowników.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub średnie ekonomiczne: • dla wykształcenia wyższego (ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe)- co najmniej 3 letnia praktyka w księgowości lub • dla wykształcenia średniego (średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna) - co najmniej 6 letnia praktyka w księgowości
  • doświadczenie zawodowe:
  • znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów szczegółowych dla jednostek budżetowych,
  • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • znajomość zasad księgowości budżetowej sektora finansów publicznych,
  • znajomość zasad naliczania i rozliczania wynagrodzeń w sferze budżetowej,
  • znajomość przepisów z zakresu podatków i ubezpieczeń społecznych,
  • doświadczenie w przygotowywaniu budżetu i sporządzaniu sprawozdań budżetowych,
  • umiejętność biegłej obsługi komputera.
  • znajomość programu PŁATNIK,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie na stanowisku księgowego w jednostkach budżetowych,
  • znajomość przepisów prawa pracy,
  • znajomość sporządzania list płac, PIT-11,
  • znajomość programu SIO BESTIA do sprawozdawczości budżetowej,
  • umiejętność działania pod presją czasu i w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia i formułowania wniosków,
  • znajomość przepisów dotyczących Państwowej Straży Pożarnej,
  • rzetelność, odpowiedzialność, obowiązkowość, dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 16.10.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Rutkowskiego 16
    09-100 Płońsk
    Kopertę z ofertami należy składać z dopiskiem: „Nabór na stanowisko główny księgowy”.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Kompletną dokumentację w zamkniętej kopercie należy złożyć w sekretariacie Komendy Powiatowej PSP w Płońsku osobiście lub drogą pocztową (decyduje data wpływu i zarejestrowania w sekretariacie Komendy Powiatowej, a nie data stempla pocztowego) na adres wskazany wyżej.
Kopertę z ofertami należy składać z dopiskiem: „Nabór na stanowisko główny księgowy”.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Postępowanie kwalifikacyjne będzie prowadzone przez komisję powołaną przez Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku. Nabór będzie odbywał się etapami. Osoby spełniające wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Lista kandydatów/kandydatek zakwalifikowanych do rozmowy kwalifikacyjnej zostanie także zamieszczona na stronie internetowej Komendy Powiatowej PSP w Płońsku http://kpsp.pl/plonsk/ w zakładce Aktualności oraz na stronie BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów: https://nabory.kprm.gov.pl/
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (0-23) 662 32 44.

Informujemy, że Administratorem danych osobowych przetwarzających dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku, ul. Rutkowskiego 16, 09-100 Płońsk. Podane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r., poz. 1182 ze zm.) w celach powyższej rekrutacji. Równocześnie informujemy o prawie dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.



Liczba odwiedzin: 2969

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku

Udostępnił: Włodzimierz Czajkowski

Komórka organizacyjna: Samodzielne stanowisko ds. organizacyjno - kadrowych

Wprowadzono: 04.10.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×