Komenda Miejska Policji w Płocku

Ogłoszenie o naborze nr 21740ARCHIWALNE z dnia 03.02.2018 r.

  • Oferty do
    13

    lutego

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

Zespołu Dyżurnych Wydziału - Sztab Policji



Miejsce wykonywania pracy:

Płock

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Płocku

WARUNKI PRACY

praca administracyjno biurowa współpraca z pracownikami KMP/KP/PP stanowisko wyposażone w monitor ekranowy oświetlenie naturalne i sztuczne praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin wymuszona pozycja ciał

ZAKRES ZADAŃ

  • wprowadzanie zdarzeń zaistniałych na terenie działania KMP w Płocku oraz rejestracja utraconych w ich wyniku rzeczy, pojazdów i dokumentów do bazy KSIP i SWD
  • dokonywanie sprawdzeń osób, pojazdów i przedmiotów w bazie danych KSIP i SWD zgodnie z uprawnieniami nadanymi przez administratora systemu na rzecz policjantów pełniących służbę w dyspozycji dyżurnego KMP Płock
  • obsługa urządzenia szyfrującego SUŁTelP
  • dokonywanie sprawdzeń w systemach poza policyjnych: PESEL, RDO, KRS, REGON, CEPiK na ustalonych zasadach na rzecz policjantów pełniących służbę w dyspozycji dyżurnego KMP w Płocku
  • rejestracja w aplikacji KSIP i ERCDŚ osób zatrzymanych, wobec których został orzeczony dozór policyjny
  • wprowadzanie do SWD interwencji policyjnych oraz innych zdarzeń zaistniałych na terenie działania KMP w Płocku
  • obsługa urządzenia faksującego
  • pomoc w archiwizacji dokumentów wytworzonych w wydziale - Sztab Policji

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem z umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Samodzielność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • staż pracy: 1 rok w administracji
  • Przeszkolenie do pracy w aplikacji KSIP
  • Poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do dokumentacji o klauzuli ,,tajne"

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie ukończonych kursów
  • Kopie uprawnień i szkoleń

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 13.02.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji
    al. Jana Kilińskiego 8
    09-400 Płock

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

- oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę,
- oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone aktualną datą,
- osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane,
- nie zwracamy nadesłanych dokumentów,
- do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.



Liczba odwiedzin: 4288

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Płocku

Udostępnił: Tomasz Cymerman

Komórka organizacyjna: Informatyka

Wprowadzono: 03.02.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×