Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Płocku

Ogłoszenie o naborze nr 4873ARCHIWALNE z dnia 25.10.2016 r.

  • Oferty do
    4

    listopada

    2016

  • Wymiar etatu
    1/1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: płac i finansów

w sekcji finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Płock

Adres urzędu:

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Płocku, ul. Wyszogrodzka 1a, 09-402 Płock

WARUNKI PRACY

W budynku brak windy zapewniającej swobodne poruszanie się po nim osób niepełnosprawnych. Do budynku zapewniono dostęp osób niepełnosprawnych na poziom parteru gdzie prowadzi podjazd i odpowiedniej szerokości drzwi. Na parterze znajduje się łazienka dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Sekcja finansowa zlokalizowana jest na piętrze budynku.

ZAKRES ZADAŃ

  • Obliczanie i sporządzanie list płac dotyczących: wynagrodzeń, uposażeń, świadczeń z ZFŚS oraz dodatkowych świadczeń pozapłacowych wynikających ze stosunku pracy i stosunku służbowego.
  • Prowadzenie dokumentacji płacowej, wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniach oraz sporządzanie informacji o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ZUS RP-7.
  • Rozliczanie się z Urzędem Skarbowym z tytułu zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz z ZUS z tytułu składek.
  • Rozliczania zwolnień lekarskich, w tym sporządzanie sprawozdań z tego zakresu, prowadzenie kartotek zasiłkowych, kartotek wynagrodzeń i sporządzanie informacji rocznej o osiągniętych dochodach.
  • Wystawianie faktur/rachunków sprzedaży, not księgowych, opracowywanie faktur zakupu, oraz przestrzeganie terminów płatności wynikających z tych faktur, w tym sporządzanie przelewów.
  • Sporządzanie sprawozdań do GUS oraz do SWEZ_HR.
  • Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS w tym z tytułu składek ubezpieczeniowych naliczanych Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 23 grudnia 2003 roku „w sprawie przekazywania do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych składek na ubezpieczenia emerytalne i rentowe strażaków Państwowej Straży Pożarnej zwolnionych ze służb” oraz w związku z Ustawą z dnia 19 grudnia 2008 roku ”o emeryturach pomostowych.
  • Współudział w sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz realizacja czynności wynikających z zakresu obowiązków Głównego Księgowego w czasie nieobecności w pracy.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczno administracyjny.
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w jednostkach podległych Ministrowi Spraw Wewnętrznych i Administracji.
  • Ukończone szkolenie „ Korupcja w administracji publicznej”.
  • Znajomość zasad płacowych w zakresie jednostek sektora finansów publicznych.
  • Znajomość i umiejętność posługiwania się programem płacowym FORTECH, Płatnik, Budżet RB.
  • Znajomość ustawy o PSP i o służbie cywilnej.
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych.
  • Znajomość przepisów ZUS-u, umiejętność rozliczania wynagrodzeń chorobowych i zasiłków ZUS.
  • Znajomość przepisów ustawy o podatku dochodowym.
  • Znajomość Kodeksu Pracy i Kodeksu Cywilnego.
  • Umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe posiadanie wykształcenia co najmniej podyplomowego w zakresie zarządzania finansami (rachunkowość i podatki).
  • staż pracy: 1 rok na stanowisku związanym z naliczaniem płac i obsłudze programu Płatnik.
  • Minimum rok pracy na stanowisku związanym z naliczaniem płac i obsłudze programu Płatnik.
  • Znajomość obsługi programów wchodzących w skład pakietu office.
  • Znajomość obsługi panelu płacowego FORTECH

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Certyfikat z ukończonego szkolenia.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 04.11.2016
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Płocku
    ul. Wyszogrodzka 1a
    09-402 Płock

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 29a ust. 2 ustawy
o służbie cywilnej (T.j.: Dz. U. z 2016 r. poz.1345) powinien złożyć wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
W przypadku złożenia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie w języku polskim, dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o jego terminie. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (24) 366-78-16.



Liczba odwiedzin: 2766

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Płocku

Udostępnił: Edward Mysera

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjno-Kadrowy

Wprowadzono: 25.10.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×