Wojskowa Komenda Uzupełnień w Płocku
Ogłoszenie o naborze nr 9491ARCHIWALNE z dnia 21.03.2017 r.
-
Oferty do
3
kwietnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: naboru do narodowych sił rezerwowych, terytorialnej służby wojskowej i słuzby przygotowawczej
w Wydziale Rekrutacji
Płock
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Płocku
ul. Jana Kilińskiego 12
09-402 Płock
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- realizacja zadań poprzez: obsługę kancelaryjno-techniczną, obsługę punktu informacyjnego do służby wojskowej w ramach Narodowych Sił Rezerwowych, Terytorialnej Służby Wojskowej i służby przygotowawczej
- wykonywanie zadań w zakresie przygotowania, uczestnictwa i podsumowania kwalifikacji wojskowej
- prowadzenie ewidencji wojskowej w zakresie powszechnego obowiązku obrony
- współpraca z organami samorządu terytorialnego w zakresie administrowania rezerwami
- współudział w przedsięwzięciach informacyjno-promocyjnych dotyczących służby wojskowej oraz sporządzaniu planów i sprawozdań z jej realizacji
- obsługa petentów i korespondencji w zakresie powszechnego obowiązku obrony
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
- znajomość przepisów ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość przepisów do prowadzenia ewidencji wojskowej
- znajomość obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem pakietu Microsoft Office, Excel, poczty elektronicznej
- umiejętność obsługi urządzeń wspomagających pracę biurową
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie o kierunku administracyjnym
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji wojskowej
- znajomość "Instrukcji o zasadach pracy biurowej w resorcie ON"
- znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych
- umiejętność pracy w zespole i analitycznego myślenia
- odporność na stres, dyspozycyjność
- komunikatywność
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 03.04.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojskowa Komenda Uzupełnień
ul. Jana Kilińskiego 12
09-402 Płock
pok.101
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
pracownik będzie zobowiązany do przyjęcia pracowniczego przydziału mobilizacyjnego,
z dokumentów musi jednoznacznie wynikać:
- długość doświadczenia zawodowego lub staż pracy,
- na jakie stanowisko aplikuje się,
wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane,
w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego,
kandydaci zakwalifikowani zastaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej,
oferty:
- złożone lub przesłane po terminie bądź niekompletne nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
- odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
planowane techniki i metody naboru:
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
- test wiedzy,
- zadanie symulacyjne,
- wywiad strukturalizowany,
(do zadania symulacyjnego i wywiadu zostanie dopuszczonych 3 najlepszych kandydatów),
dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie: 261-441 222.