Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Ogłoszenie o naborze nr 9490ARCHIWALNE z dnia 21.03.2017 r.
-
Oferty do
1
kwietnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: archiwalnych
w Zespole ds. Archiwum Wydziału Ochrony Informacji Niejawnych i Archiwum KWP w Krakowie - Oddział Zamiejscowy w Tarnowie
Tarnów
Komenda Miejska w Tarnowie - Oddział Zamiejscowy Archiwum w Tarnowie, ul. Traugutta 4, 33-101 Tarnów
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przyjmowanie i udostępnianie dokumentacji niearchiwalnej - akt osobowych, operacyjnych, administracyjnych,
- przygotowywanie i brakowanie materiałów niearchiwalnych kat. ,,B" i ,,BE" po upływie terminu ich przechowywania,
- ewidencjonowanie i porządkowanie materiałów zgodnie z zasadami archiwistyki oraz prowadzenie kartotek ewidencyjnych w układzie alfabetycznym,
- na podstawie zbioru akt osobowych udzielanie informacji, wydawanie zaświadczeń, wykonywanie kserokopii i odpisów - stosownie do obowiązujących przepisów,
- obsługa komputerowej bazy danych ,,Archiwum", wprowadzanie danych, aktualizacja bazy, wykonywanie innych czynności technicznych,
- dokonywanie kwerend oraz przygotowywanie informacji z dokumentacji niearchiwalnej dla uprawnionych podmiotów - w tym pozapolicyjnych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- powyżej 6-miesięcy stażu pracy w administracji publicznej
- znajomość przepisów dotyczących postępowania z dokumentacją archiwalną i niearchiwalną
- umiejętność stosowania obowiązujących przepisów w praktyce
- obsługa pakietu MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- staż pracy z zasobami archiwalnymi
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie świadectw pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu, referencje, zakresy obowiązków lub innych dokumentów potwierdzających wymagany niezbędny ponad 6-miesięczy staż pracy w administracji publicznej (rodzaj i długość)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego: staż pracy z zasobami archiwalnymi
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 01.04.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wydział Kadr i Szkolenia - Sekcja ds. Doboru Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Miejsce wykonywania pracy: Komenda Miejska Policji w Tarnowie - Oddział Zamiejscowy Archiwum w Tarnowie, ul. Traugutta 4, 33- 101 Tarnów. Proponowane wynagrodzenie: 2 384,09 zł brutto + dodatek za wysługę lat. W liście motywacyjnym należy podać stanowisko i numer ogłoszenia 9490. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach, które są dostępne na stronie KWP w Krakowie, w zakładce „Praca w Policji” http://malopolska.policja.gov.pl/kadry/ksc-dokumenty-do-pobrania). O terminowości wpływu oferty do KWP w Krakowie decyduje data stempla pocztowego lub osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Oferty otrzymane po terminie lub przesłane e-mailem nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie. Prosimy o podawanie aktualnych adresów poczty elektronicznej (e-mail). Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dokumenty aplikacyjne są brakowane wg obowiązujących przepisów w KWP w Krakowie. Kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty. List motywacyjny, CV oraz oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 12 615-40-68.