Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie

Ogłoszenie o naborze nr 21733ARCHIWALNE z dnia 03.02.2018 r.

  • Oferty do
    19

    lutego

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

zastępca naczelnika wydziału

do spraw: koordynacji i nadzoru zadań realizowanych przez Zespół Administracyjno-Gospodarczy i Prezydialny Wydziału Wspomagającego Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie

w Wydziale Wspomagającym



Miejsce wykonywania pracy:

Piaseczno

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno

WARUNKI PRACY

- oświetlenie naturalne i sztuczne - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin - miejsce pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze - budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. na zewnątrz i wewnątrz budynku znajduje się winda, wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów - na pierwszym piętrze, gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarno-higienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych - brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym - w budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy.

ZAKRES ZADAŃ

  • wspomaganie Naczelnika Wydziału Wspomagającego w zarządzaniu i nadzorze nad realizacją zadań oraz pracą poszczególnych pracowników w celu prawidłowego funkcjonowania Wydziału Wspomagającego,
  • planowanie, organizowanie, nadzór nad ustalaniem hierarchii wykonywanych zadań przez pracowników Zespołu Administracyjno-Gospdarczego i Zespołu Prezydialnego Wydziału Wspomagającego w celu uwzględnienia ich ważności, sposobu i terminu realizacji oraz zapewnienia prawidłowej obsługi policjantów i pracowników w wymienionym zakresie,
  • sporządzanie kart opisu stanowisk pracy, zakresów czynności oraz ocen okresowych i pierwszych pracowników Zespołu Administracyjno-Gospdarczego i Zespołu Prezydialnego Wydziału Wspomagającego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sporządzanie wniosków awansowych, finansowych o zmianę składników uposażenia, wyróżnienia lub ukarania celem podnoszenia jakości i efektywności pracy pracowników oraz zwiększenia poziomu motywacji,
  • sprawowanie funkcji administratora merytorycznego i administratora organizacyjnego dla systemu PUE MANDATY.MF.GOV.PL w celu prawidłowości działania aplikacji oraz nadzoru nad realizacją zadań w aplikacji PAP (Pakiet Aplikacji Policyjnych) w zakresie działania ww. w celu prawidłowości dokonywania rejestracji,
  • współpraca z lokalnym administratorem merytorycznym Podsystemu Środki Trwałe/Gospodarka Materiałowa (SWOP), zapoznawanie z dokumentacją SWOP Podsystemu ŚT/GM, nadzór nad realizacją zadań przez koordynatorów poszczególnych modułów SWOP w celu przestrzegania zasad ochrony danych osobowych oraz zapewnienia prawidłowej eksploatacji systemu,
  • sprawowanie nadzoru nad terminowym wykonywaniem badań okresowych, kontrolnych i wstępnych pracowników Zespołu Administracyjno-Gospodarczego i Zespołu Prezydialnego Wydziału Wspomagającego w celu ustalenia przeciwwskazań zdrowotnych na zajmowanym stanowisku oraz ustalanie indywidualnego programu rozwoju zawodowego w służbie cywilnej w celu podniesienia kwalifikacji pracowników ww. zespołów,
  • prowadzenie rejestru faktur i rachunków związanych z Funduszem Reprezentacyjnym Komendanta Powiatowego Policji w Piasecznie w celu bieżącej kontroli wydatków,
  • sporządzanie projektów porozumień, umów darowizn oraz wniosków o wyrażenie zgody na przyjęcie darowizny, prowadzenie rejestru zawartych porozumień i umów w celu nadzoru, wykorzystania i rozliczenia środków z zawartych umów i porozumień.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku w obszarze nadzoru nad pracownikami lub powyżej 4 lata w administracji
  • umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych
  • umiejętność kierowania zespołem
  • umiejętność rozwiązywania problemów interpersonalnych
  • umiejętność podejmowania decyzji
  • umejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
  • komunikatywność
  • dyskrecja
  • lojalność
  • dyscyplina
  • dokładność
  • odpowiedzialność
  • dyspozycyjność
  • znajomość ustawy o Policji, ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów wykonawczych
  • znajomość przepisów prawa pracy
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie
  • doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku na stanowisku kierowniczym w administracji
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostpu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1167 ze zm.)
  • znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji
  • prawo jazdy kat. B

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenie zawodowego powyżej 1 roku w obszarze nadzoru nad pracownikami lub powyżej 4 lata w administracji (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego tj. powyżej 1 roku doświadczenia na stanowisku kierowniczym w administracji (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.)
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1167 ze zm.)
  • kopia prawa jazdy kat. B

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 19.02.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
    ul. Kościelna 3
    05-500 Piaseczno

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”. Aplikacje nie kompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu). Dokumenty w tym oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert
- weryfikacja wiedzy
- rozmowa kwalifikacyjna
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjne zniszczone. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 3.071,04 zł wynikające z mnożnika 1,6389 kwoty bazowej + dodatek stażowy. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu: (22) 60-45-288.




Liczba odwiedzin: 3379

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie

Udostępnił: Krystyna Cyniak

Komórka organizacyjna: Wydział Wspomagający

Wprowadzono: 03.02.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×