Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie

Ogłoszenie o naborze nr 49691ARCHIWALNE z dnia 20.06.2019 r.

  • Oferty do
    4

    lipca

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

w Sekcji Kwatermistrzowskiej



Miejsce wykonywania pracy:

Piaseczno

Adres urzędu:

ul. Staszica 19
05-500 Piaseczno

WARUNKI PRACY

Praca na drugim piętrze; brak wind, podjazdów dla osób niepełnosprawnych; stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; praca z bazami danych/ programami specjalistycznymi; obsługa komputera, faxu, niszczarki, laminarki, gilotyny do papieru, drukarki, telefonu. Praca wiąże się z koniecznością odbywania wyjazdów służbowych. Praca fizyczna w magazynie rzeczowym oraz w magazynie paliw.

ZAKRES ZADAŃ

  • opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną bądź wyposażenia osobistego,
  • prowadzenie obsługi mundurowej strażaków,
  • dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych,
  • zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez jednostki krajowego systemu ratowniczo - gaśniczego na terenie powiatu oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów operacyjnych,
  • likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku,
  • sporządzanie planów zakupów i robót budowlano-instalacyjnych oraz ich realizacja ze środków finansowych pozostających w dyspozycji komendy powiatowej,
  • systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych, neutralizatorów i ustalenie z komórką właściwą ds. operacyjnych priorytetów w tym zakresie,
  • prowadzenie i aktualizacja danych bazy sprzętowej programu SWD ST,
  • realizacja zadań związanych z wnioskami i dotacjami dla jednostek OSP poza i w KSRG,
  • inicjowanie i podejmowanie działań na rzecz utrzymania gotowości operacyjno-technicznej samochodów i sprzętu silnikowego,
  • prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego, w tym agregatów prądotwórczych,
  • prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi,
  • prowadzenie dokumentacji powiązanej z samochodami i sprzętem silnikowym, a w szczególności rozliczania zużycia paliw, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych,
  • realizowanie prac dotyczących projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej i z innych źródeł.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata w administracji publicznej
  • prawo jazdy kat. B,
  • zaświadczenie od lekarza i psychologa o braku przeciwskazań do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych,
  • znajomość przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o Służbie Cywilnej, kodeksu postępowania administracyjnego,
  • znajomość sprzętu pożarniczego,
  • dobra znajomość oprogramowania: MS Windows, edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, oprogramowania do prezentacji oraz obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętność przygotowywania pism urzędowych z zastosowaniem przepisów prawnych,
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy,
  • terminowość i dokładność,
  • rzetelność i sumienność,
  • samodzielność i kreatywność oraz zdyscyplinowanie,
  • znajomość zagadnień pracy administracyjno – biurowej,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • staż pracy: co najmniej 1 rok w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej
  • znajomość programów SWD-ST, SOD oraz Fortech,
  • szkolenie lub kurs z zakresu prawa zamówień publicznych,
  • znajomość sposobów działania substancji chemicznych stosowanych w PSP (sorbentów, środków gaśniczych itp.),
  • znajomość prowadzenia gospodarki transportowo-paliwowej,
  • dyspozycyjność,
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • umiejętność pracy w zespole.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia posiadania prawa jazdy kat. B,
  • kopia zaświadczenia lekarskiego i psychologicznego o braku przeciwskazań do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych,
  • podanie o przyjęcie na stanowisko starszy specjalista w Sekcji Kwatermistrzowskiej,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na publikację wyników poszczególnych etapów naboru do pracy na stronie internetowej komendy.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających ukończone szkolenia i kursy,
  • kopie świadectw pracy i/lub służby.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 04.07.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Komendanta Powiatowego PSP w Piasecznie w godz. od 7.30 do 15.30, w białej kopercie formatu A4 z dopiskiem: „NABÓR NA STANOWISKO STARSZY SPECJALISTA”, w siedzibie urzędu lub listownie na adres:
    Komenda Powiatowa PSP w Piasecznie
    ul. Staszica 19
    05-500 Piaseczno

    http://kppsppiaseczno.binp.info/kppsppiaseczno/?id=121

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie, z siedzibą przy ul. Staszica 19, 05-500 Piaseczno
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: miroslaw.bosiek@piaseczno.straz.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Termin rozpoczęcia pracy: 01.08.2019 r.

Wysokość wynagrodzenia zasadniczego wg. mnożnika kwoty bazowej na poziomie 1,7.

Uwaga! Kopie dokumentów wymagają potwierdzenia za zgodność z oryginałem.

W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu. Oferty przesłane po terminie (liczy się data wpływu, a nie stempla pocztowego), niekompletne lub nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Proces naboru składa się z trzech etapów:
Etap I – analiza złożonych dokumentów pod względem spełniania wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do II etapu naboru.
Etap II – test wiedzy z wymagań niezbędnych i dodatkowych.
Etap III – rozmowa kwalifikacyjna. W przypadku małej liczby kandydatów (mniej niż 10) Przewodniczący komisji Rekrutacyjnej ma prawo zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną wszystkich kandydatów. W przypadku większej liczby kandydatów (więcej niż 10) Przewodniczący komisji Rekrutacyjnej ma prawo zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną 10 najlepszych kandydatów.

Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów, zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Dokumenty kandydatów ujętych w protokole naboru przechowuje się przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru, zaś dokumenty pozostałych kandydatów przez okres 14 dni. Oferty kandydatów niewyłonionych możliwe są do odebrania w ciągu 14 dni od dnia opublikowania wyniku naboru. Po upływie w/w terminów, dokumenty są komisyjnie niszczone.

http://kppsppiaseczno.binp.info/kppsppiaseczno/?id=121

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3088

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie

Udostępnił: Małgorzata Sadowska

Komórka organizacyjna: Sekcja kadrowo-organizacyjna

Wprowadzono: 20.06.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×