Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie

Ogłoszenie o naborze nr 30490ARCHIWALNE z dnia 12.07.2018 r.

  • Oferty do
    23

    lipca

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: obsługi administracyjno-gospodarczej

w Zespole Administracyjno-Gospodarczym Wydziału Wspomagającego



Miejsce wykonywania pracy:

Piaseczno

Adres urzędu:

KOMENDA POWIATOWA POLICJI W PIASECZNIE
UL. KOŚCIELNA 3
05-500 PIASECZNO

WARUNKI PRACY

- praca biurowa - praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy - narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy - oświetlenie naturalne i sztuczne - miejsce pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze - budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. na zewnątrz i wewnątrz budynku znajduje się winda, wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów - na pierwszym piętrze, gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarno-higienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych - brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym - w budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzi imienne ewidencje kart i teczek mieszkaniowych dla funkcjonariuszy Policji Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie w celu określenia uprawnień do otrzymania świadczeń finansowych w zakresie gospodarki mieszkaniowej,
  • ustala i nalicza równoważnik pieniężny za brak i remont lokalu mieszkalnego, sporządza listy do wypłaty w systemie „Mieszk” oraz wprowadza zmiany dotyczące funkcjonariuszy Policji w systemie „Mieszk” w celu przekazania informacji o ich wysokości komórkom wypłacającym świadczenia,
  • przygotowuje projekty decyzji administracyjnych: o przyznaniu, odmowie pomocy finansowej, o przyznaniu bądź odmowie wypłaty równoważnika pieniężnego za brak lub remont lokalu mieszkalnego w celu wykorzystania informacji przy sporządzaniu listy do wypłaty powyższych równoważników,
  • prowadzi rejestr potrzeb mieszkaniowych w oparciu o złożone raporty dla potrzeb komisji mieszkaniowej, sporządza i wydaje projekty decyzji o przydziale lokalu mieszkalnego w oparciu o zatwierdzony wniosek w celu dostarczenia aktualnych informacji Komisji Mieszkaniowej,
  • analizuje i przygotowuje projekty odpowiedzi na raporty funkcjonariuszy Policji Komendy oraz podania i wnioski emerytów policyjnych w celu załatwienia zgłoszonych przez nich spraw,
  • prowadzi gospodarkę mandatową: zaopatruje, ewidencjonuje oraz rozdziela i rozlicza ostatecznie pobrane bloczki mandatowe w celu rozliczenia nałożonych grzywien przez Izbę Skarbową w Warszawie,
  • przyjmuje wpłaty gotówkowe od funkcjonariuszy Policji Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie za wystawione mandaty karne gotówkowe oraz prowadzi księgę kasową w celu rozliczenia nałożonych grzywien gotówkowych w Narodowym Banku Polskim w Warszawie.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym lub administracyjnym
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze obsługi administracyjno-gospodarczej lub 4 lata w administracji
  • Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • Znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o Policji i aktów wykonawczych
  • Umejętność interpretacji przepisów
  • Umiejętność sporządzania pism urzędowych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Komunikatywność
  • Odpowiedzialność
  • Kreatywność
  • Dyskrecja
  • Dokładność
  • Umiejętność działania pod presją czasu pracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 4 lata w administracji publicznej
  • Znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji
  • Odporność na stres
  • Prawo jazdy kat. B
  • Poświadczenie bezpieczeństwa „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412 ze zm.)

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenie zawodowego 1 rok w obszarze obsługi administracyjno-gospodarczej lub 4 lata w administracji (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego tj. 4 lata w administracji publicznej (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.)
  • Kopia prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 23.07.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    KOMENDA POWIATOWA POLICJI W PIASECZNIE
    UL. KOŚCIELNA 3
    05-500 PIASECZNO

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przeprowadzeniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp_piaseczno@ksp.policja.gov.pl lub listownie: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno • Cel przetwarzania danych: przeprowadzanie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) oraz nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych • Uprawnienia: - prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 22(1) Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO • Inne informacje: podane dane nie będą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty nie kompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu tj. do Komendy Powiatowej Policji
w Piasecznie).
Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- analiza ofert spełniających wymagania formalne,
- rozmowa kwalifikacyjna ze sprawdzianem wiedzy/umiejętności.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjne zniszczone. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2806,82 zł wynikające z mnożnika 1,4979 kwoty bazowej + dodatek stażowy (max do 20%).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu: (22) 60-45-288 w godz. 8.00 – 16.00.



Liczba odwiedzin: 2820

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie

Udostępnił: Krystyna Cyniak

Komórka organizacyjna: Wydział Wspomagający

Wprowadzono: 12.07.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×