Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie

Ogłoszenie o naborze nr 20682ARCHIWALNE z dnia 13.01.2018 r.

  • Oferty do
    26

    stycznia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: weryfikacji i bieżącej kontroli zgodności funkcjonowania sieci lub systemu teleinformatycznego ze szczególnymi wymaganiami bezpieczeństwa oraz przestrzegania procedur bezpiecznej eksploatacji

Zespół do spraw Ochrony Informacji Niejawnych



Miejsce wykonywania pracy:

Piaseczno

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno

WARUNKI PRACY

- naturalne i sztuczne oświetlenie, - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, - miejsce pracy, w którym realizowane są zadania usytuowane jest na pierwszym piętrze, - budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. na zewnątrz i wewnątrz budynku znajduje się winda, wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów, - na pierwszym piętrze, gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarnohigienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych, - brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym, - w budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie weryfikacji i bieżącej kontroli zgodności funkcjonowania niejawnych sieci i systemów ze szczególnymi wymaganiami bezpieczeństwa oraz przestrzegania procedur bezpiecznej eksploatacji w celu nadzoru nad prawidłowym działaniem stanowisk dostępowych.
  • Branie udziału w opracowaniu dla nowo uruchomionego lub modyfikowanego stanowiska dostępowego formularza "Opis Stanowiska Dostępowego Systemu" w celu uzyskania akredytacji bezpieczeństwa teleinformatyczengo wydanego przez ABW.
  • Współpraca z Inspektorem Bezpieczeństwa Teleinformatyczengo KGP, KSP w celu wdrożenia ich zaleceń w zakresie funkcjonowania systemu.
  • Branie udziału w procesie zarządzania ryzykiem i szacowaniu ryzyka oraz w audytach, testach bezpieczeństwa w celu wyznaczenia miary ryzyka dla danego zasobu.
  • Prowadzenie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego systemu na poziomie jednostki w celu przeszkolenia administratorów i kandydatów na administratorów systemów.
  • Analiza logów systemowych w celu kontroli użytkowników systemów.
  • Prowadzenie "Dziennika Pracy Lokalnego Inspektora Bezpieczeństwa Teleinformatyczengo" w celu udokumentowania wykonywanych zadań w poszczególnych systemach.
  • Zastępowanie Kierownika Kancelarii Tajnej oraz pełnienie funkcji Zastępcy Administratora Bezpieczeństwa Informacji w celu zapewnienia ciągłości pracy Kancelarii Tajnej oraz wsparcia funkcji ABI.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze obsługi systemów informatycznych lub 4 lata pracy w administracji publicznej
  • Znajomość ustawy o Policji
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Organizacja pracy własnej
  • Umiejętność komunikowania się
  • Samodzielność i rzetelność
  • Odpowiedzialność
  • Odporność na stres
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe lub studia podyplomowe z zakresu teleinformatyki lub bezpieczeństwa wewnętrznego
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze obsługi systemów informatycznych lub 4 lata pracy w administracji publicznej
  • Specjalistyczne szkolenie z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego prowadzonego przez ABW
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ściśle tajne oraz CONFIDENTIEL UE/EU CONFIDENTIAL
  • Znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji
  • Znajomość przepisów i procedur o ochronie informacji niejawnych
  • Umiejętność interpretacji przepisów
  • Umiejętność sporządzania dokumentacji
  • Znajomość funkcjonowania sieci teleinformatycznych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzająca ukończenie szkolenia specjalistycznego z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego prowadzonego przez ABW
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ściśle tajne oraz CONFIDENTIEL UE/EU CONFIDENTIAL lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.01.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
    ul. Kościelna 3
    05-500 Piaseczno

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”. Aplikacje niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu). Dokumenty w tym oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjne zniszczone. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2810,76 zł wynikające z mnożnika 1,5 + dodatek stażowy. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu:
(22) 60-45-288.



Liczba odwiedzin: 2925

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie

Udostępnił: Krystyna Cyniak

Komórka organizacyjna: Wydział Wspomagający

Wprowadzono: 13.01.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×