Komenda Powiatowa Policji w Otwocku

Ogłoszenie o naborze nr 8265ARCHIWALNE z dnia 08.02.2017 r.

  • Oferty do
    20

    lutego

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: Łączności i Informatyki

Wydział Wspomagający



Miejsce wykonywania pracy:

Otwock

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Otwocku
ul. Pułaskiego 7A
05-400 Otwock

WARUNKI PRACY

Praca jednozmianowa w systemie 8 godzinnym, przy stanowisku komputerowym.

ZAKRES ZADAŃ

  • Nadzór nad prawidłowym eksploatowaniem urządzeń i systemów łączności, informatyki, technik multimedialnych oraz rejestratorów rozmów w jednostce;
  • Bieżące rozwiązywanie problemów użytkowników końcowych systemów oraz podejmowanie działań naprawczych, serwisowych sprzętu i urządzeń łączności i informatyki;
  • Wykonywanie, zabezpieczanie, archiwizowanie kopii rejestrowanych rozmów;
  • Nadzór i współpraca z operatorami publicznymi, serwisami zewnętrznymi w zakresie prac wykonywanych na potrzeby systemów łączności, informatyki, zasilania i klimatyzacji;
  • Opracowywanie oraz sporządzanie analiz statystycznych przestępczości na potrzeby jednostki;
  • Udział w pracach wdrożeniowych nowych systemów oraz szkoleniach;
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu łączności i informatyki, ochrony technicznej, monitoringu, sporządzanie dokumentów przyjęcia i wybrakowania sprzętów.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie informatyczne lub teleinformatyczne
  • doświadczenie zawodowe: w obszarze administracji, informatyki, teleinformatyki.
  • Umiejętność biegłej obsługi i administrowania systemami operacyjnymi rodziny Windows oraz pakietu Open Office;
  • Umiejętność kierowania i koordynacji pracy podległych pracowników;
  • Podstawowa wiedza z zakresu obsługi urządzeń łączności radiowej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe administracja, informatyka, teleinformatyka
  • odporność na stres;
  • komunikatywność;
  • samodzielność;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • terminowość.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • dokumenty potwierdzające odbycie szkoleń, kursów, warsztatów.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.02.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Otwocku
    ul. Pułaskiego 7A
    05-400 Otwock

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Osoby do kontaktu :
Dominika Żołądek
Starszy technik Zespołu Kadr i Szkolenia
Wydziału Wspomagającego
Komendy Powiatowej Policji w Otwocku
tel: (22) 60-41-280
tel: (22) 779-40-91

Anna Majewska- Jędrykiewicz
technik Zespołu Kadr i Szkolenia
Wydziału Wspomagającego
Komendy Powiatowej Policji w Otwocku
tel: (22) 60-41-280



Liczba odwiedzin: 2702

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Otwocku

Udostępnił: Dominika Jankowska

Komórka organizacyjna: Wydział Wspomagający

Wprowadzono: 08.02.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×