Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku

Ogłoszenie o naborze nr 7307ARCHIWALNE z dnia 11.01.2017 r.

  • Oferty do
    21

    stycznia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: ds. finansowych

w sekcji finansowej



Miejsce wykonywania pracy:

Otwock

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku ul. ul. Mieszka I 13/15,
05-402 Otwock

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku

WARUNKI PRACY

nie występują

ZAKRES ZADAŃ

  • sporządzanie list wynagrodzeń i innych świadczeń pieniężnych należnych strażakom i pracownikom Komendy
  • prowadzenie kart wynagrodzeń i podatkowych strażaków i pracowników Komendy oraz rozliczanie zaliczek na podatek ,dochodowy
  • sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS oraz naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
  • kompletowanie faktur i rachunków zgodnie z obowiązującą klasyfikacją i prowadzenie ich rejestru
  • rozliczanie zaliczek i delegacji,
  • rozliczanie zasiłków chorobowych
  • prowadzenie kartotek Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • sporządzanie przelewów i przestrzeganie terminów płatności oraz rozliczanie zobowiązań i należności

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie Minimum średnie ekonomiczne z rocznym doświadczeniem
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości oraz przepisów wykonawczych
  • znajomość praktyczna przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych
  • znajomość praktyczna przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych
  • obsługa programów finansowo-księgowych, płacowych, Płatnika ZUS oraz bankowości elektronicznej
  • znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • znajomość programów Word, Excel
  • zdolność analitycznego myślenia
  • umiejętność dobrej organizacji pracy
  • sumienność, dokładność, rzetelność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dowodu osobistego
  • oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwo przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karnoskarbowe
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 21.01.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Mieszka I 13/15
    05-402 Otwock

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Wszelkich informacji na ten temat udziela Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Mieszka I 13/15
05-402 Otwock



Liczba odwiedzin: 2694

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku

Udostępnił: Anna Zielińska

Komórka organizacyjna: Sekcja Organizacyjno - Kadrowa

Wprowadzono: 11.01.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×