Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej

Ogłoszenie o naborze nr 48237ARCHIWALNE z dnia 27.05.2019 r.

  • Oferty do
    3

    czerwca

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

Zespołu Wykroczeń Wydziału Prewencji



Miejsce wykonywania pracy:

Ostrów Mazowiecka

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej 07-300 Ostrów Mazowieckiej, ul. płk. Karola Piłata 12

WARUNKI PRACY

- współpraca z pracownikami urzędów i instytucji administracji państwowej - oświetlenie naturalne i sztuczne - praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy - wymuszona pozycja ciała

ZAKRES ZADAŃ

  • Wykonywanie czynności administracyjnych w zakresie wykrywania wykroczeń oraz ścigania ich sprawców, w ramach postępowań prowadzonych przez Zespół Wykroczeń.
  • Prowadzenie rejestru Spraw o Wykroczenia, skorowidza RSOW. Rejestracja postępowań wyjaśniających ws. o wykroczenia w elektronicznym systemie ERSOW zgodnie z obowiązującym terminem rejestracji.
  • Prowadzenie rejestru spraw zakończonych prawomocnym postępowaniem mandatowym.
  • Prowadzenie teczek zagadnieniowych dotyczących sporządzonych wniosków, wyroków postępowań sądowych i wokand.
  • Bieżąca aktualizacja wokand o informacje dotyczące merytorycznych rozstrzygnięć poszczególnych spraw.
  • Sprawdzanie karalności osób ukaranych za wykroczenia drogowe, na które sporządzono wnioski o ukaranie.
  • Prowadzenie korespondencji z uprawnionymi podmiotami w zakresie spraw o wykroczenia: Sąd, Prokuratura, firmy ubezpieczeniowe.
  • Wprowadzanie co miesiąc do systemu SESPOL danych dotyczących zakończonych spraw o wykroczenia.
  • Sprawdzanie karalności osób ukaranych za wykroczenia drogowe, na które sporządzono wnioski o ukaranie.
  • Dostarczanie praw jazdy, wniosków o ukaranie oraz dokumentacji dotyczącej spraw o wykroczenia do właściwych organów.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: w administracji lub pracy biurowej
  • umiejętność interpretacji przepisów
  • umiejętność przewidywania i rozwiązywania problemów wynikających z zajmowanego stanowiska
  • umiejętność organizacji pracy na danym stanowisku
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • samodzielność
  • kreatywność
  • znajomość Kodeksu Wykroczeń i Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • dyspozzycyjność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 03.06.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej
    07-300 Ostrów Mazowiecka
    ul. płk. Karola Piłata 12
    z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym : " Ogłoszenie w korpusie służby cywilnej nr...….."

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. płk. Karola Piłata jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Komendant Powiatowy Policji w Ostrowi Mazowieckiej
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Komendanta Powiatowego Policji w Ostrowi Mazowieckiej inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckie 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. płk. Karola Piłata 12 e-mail: bip.kppostrowmaz@mazowiecka.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c RODO w tj. ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.) oraz §1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie Art. 6 ust. 1 lit a RODO tj . zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1. RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
2. Oferty dostarczone lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane. Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów oraz własnoręcznych podpisów pod listem motywacyjnym i pod oświadczeniami.
3. Osoby , których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
4. Nadesłane dokumenty nie będą zwracane.
5. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
6. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
7. Wynagrodzenie na zajmowanym stanowisku wg mnożnika 1,1738 kwoty bazowej Ustawy Budżetowej na 2019 r.

Wszelkich dodatkowych informacji udzielają pracownicy Zespołu Kadr i Szkolenia Referatu Ogólnego pod telefonem nr (029) 7469223



Liczba odwiedzin: 2947

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej

Udostępnił: Beata Krajewska

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 27.05.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×