Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ostrołęce

Ogłoszenie o naborze nr 11782ARCHIWALNE z dnia 08.06.2017 r.

  • Oferty do
    20

    czerwca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

zastępca głównego księgowego

w Zespole ds. finansowo-księgowych



Miejsce wykonywania pracy:

Ostrołęka

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ostrołęce
ul. Składowa 8A
07-410 Ostrołęka

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych. Praca w budynku jednopiętrowym, bez podjazdu, brak windy. Pomieszczenia sanitarno-higieniczne nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym z wykorzystaniem specjalistycznego programu finansowo-księgowego w celu przekazywania rzetelnych informacji ekonomicznych oraz prawidłowego i terminowego dokonywania rozliczeń finansowych.
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz rzeczowych składników aktywów obrotowych posiadanych przez jednostkę, naliczanie i księgowanie odpisów amortyzacyjnych, celem prawidłowego gospodarowania majątkiem skarbu państwa.
  • Wystawianie rachunków dla nadzorowanych podmiotów na podstawie zgromadzonych deklaracji i raportów oraz prowadzenie spraw związanych z egzekucją należności pieniężnych w celu terminowego pozyskiwania dochodów dla budżetu państwa.
  • Rozliczanie wykorzystanych bloczków mandatowych za pośrednictwem portalu usług elektronicznych oraz ewidencjonowanie bloczków mandatowych jako druków ścisłego zarachowania.
  • Przygotowywanie danych do sprawozdawczości.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata doświadczenia w pracy w księgowości.
  • Obsługa programu PROGMAN – Finansowo-Księgowy Obsługa portalu NBE, TREZOR, RKWIW, Wyposażenie.
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość przepisów o rachunkowości i finansach publicznych.
  • Obsługa komputera.
  • Umiejętność pracy w zespole. Samodzielność. Przekazywanie informacji w sposób jasny, precyzyjny.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.06.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ostrołęce
    ul. Składowa 8A
    07-410 Ostrołęka

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2598

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ostrołęce

Udostępnił: Izabela Zagalska

Komórka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii

Wprowadzono: 08.06.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×