Komenda Miejska Policji w Ostrołęce

Ogłoszenie o naborze nr 60554ARCHIWALNE z dnia 04.02.2020 r.

  • Oferty do
    17

    lutego

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: sekretarsko - biurowych

Wydział Prewencji



Miejsce wykonywania pracy:

Ostrołęka

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
ul. Janusza Korczaka 16
07-410 Ostrołęka

WARUNKI PRACY

praca biurowa, naturalne i sztuczne oświetlenie, wymuszona pozycja ciała, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda

ZAKRES ZADAŃ

  • Kompletowanie, rejestrowanie, przesyłek pocztowych wychodzących z Wydziału Prewencji oraz Wydziału Patrolowego w ustalonych terminach i godzinach (poczta resortowa i poczta specjalna)
  • Rejestrowanie i wyrejestrowywanie w Elektronicznym Rejestrze Spraw o Wykroczenia czynności prowadzonych w Wydziale Prewencji.
  • Rejestrowanie wydanych rozstrzygnięć sądowych w czynnościach prowadzonych przez Wydział Prewencji i kompletowane dokumentacji z tym związanej.
  • Sprawdzanie kompletności i poprawności zapisów w Elektronicznym Rejestrze Spraw o Wykroczenia.
  • Kompletowanie, rejestrowanie i przekazywanie do sądów i prokuratur materiałów z czynności w sprawach o wykroczenia z Wydziału Prewencji oraz PP Baranowo, PP Goworowo, PP Czerwin, PP Kadzidło.
  • Przygotowywanie i przekazywanie korespondencji w sprawach o wykroczenia do wysłania oraz doręczanie pism do Wydziałów KMP i innych adresatów.
  • Prowadzenie rejestru przekazanych kart MRD – 5 dot. kierujących pojazdami naruszających przepisy drogowe, rejestru zdanych mandatów karnych, wykazu czynności zleconych w ramach pomocy prawnej oraz książki doręczeń Zespołu ds. Wykroczeń i Postepowań Administracyjnych Wydziału Prewencji.
  • Zapoznawanie oraz dokumentowanie faktu zapoznania policjantów Wydziału Prewencji z aktami normatywnymi oraz poleceniami służbowymi.
  • Przyjmowanie, sprawdzanie w policyjnych systemach informatycznych oraz przekazywanie właścicielom lub upoważnionym organom znalezionych dokumentów i innych przedmiotów.
  • Rejestrowanie dzienników oraz teczek zagadnieniowych niezbędnych do funkcjonowania Wydziału Prewencji i Wydziału Patrolowego.
  • Bieżące wpisywanie w dziennikach korespondencyjnych Wydziału Prewencji i Wydziału Patrolowego spraw ostatecznie załatwionych z podaniem rejestru teczek, w której zostaną one umieszczone.
  • Systematyczne przygotowywanie do archiwizacji bieżącej dokumentacji Wydziału Prewencji i Wydziału Patrolowego przekazywanej do sekretariatu jako ostatecznie załatwionej i przygotowywanie jej w formie spisów akt do przekazania do składnicy akt KMP. Fakt ostatecznie załatwienia sprawy i przekazania do składnicy akt odnotować w dzienniku korespondencyjnym lub innym rejestrze. Archiwizację za rok bieżący, należy zakończyć do końca 31 marca roku następnego.
  • Rozliczanie z dokumentacji zarejestrowanej w dziennikach, rejestrach lub księgach prowadzonych w Wydziale Prewencji i Wydziale Patrolowym, policjantów odchodzących z wydziałów.
  • Redagowanie krótkich pism na polecenie naczelnika Wydziału Prewencji.
  • Udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • systematyczność , terminowość,
  • samodzielność, komunikatywność,
  • praca pod presją czasu,
  • dyspozycyjność, dobra organizacja czasu pracy,
  • znajomość zasad i trybu wykonywania czynności kancelaryjnych oraz obiegu dokumentacji jawnej w sekretariatch urzędów,
  • uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • umiejętność pracy w zespole,
  • kreatywność w rozwiązywaniu problemów

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnychh
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających dodatkowe uprawnienia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 17.02.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
    Zespół Kadr i Szkolenia
    ul. Janusza Korczaka 16
    07-410 Ostrołęka

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Ostrołęce, adres: ul. Korczaka 16, 07-410 Ostrołęka, tel. (29) 760 1400
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: ekspert Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce, adres: ul. Korczaka 16, 07-410 Ostrołęka, tel. (29) 760 15 70.
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe przetwarzane do celów rekrutacji nie są przekazywane innym podmiotom
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego :
około 2.600,
   Życiorys/cv, list motywacyjny i wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane ( decyduje data stempla pocztowego ). Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o kolejnym etapie naboru. W zależności od liczby zakwalifikowanych osób kandydaci zostaną zaproszeni do udziału w części pisemnej i/lub na rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadamiane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (29) 760 15 68



Liczba odwiedzin: 3467

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Ostrołęce

Udostępnił: Magdalena Brzuzy

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 04.02.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×