Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
Ogłoszenie o naborze nr 60554ARCHIWALNE z dnia 04.02.2020 r.
-
Oferty do
17
lutego
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: sekretarsko - biurowych
Wydział Prewencji
Ostrołęka
Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
ul. Janusza Korczaka 16
07-410 Ostrołęka
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Kompletowanie, rejestrowanie, przesyłek pocztowych wychodzących z Wydziału Prewencji oraz Wydziału Patrolowego w ustalonych terminach i godzinach (poczta resortowa i poczta specjalna)
- Rejestrowanie i wyrejestrowywanie w Elektronicznym Rejestrze Spraw o Wykroczenia czynności prowadzonych w Wydziale Prewencji.
- Rejestrowanie wydanych rozstrzygnięć sądowych w czynnościach prowadzonych przez Wydział Prewencji i kompletowane dokumentacji z tym związanej.
- Sprawdzanie kompletności i poprawności zapisów w Elektronicznym Rejestrze Spraw o Wykroczenia.
- Kompletowanie, rejestrowanie i przekazywanie do sądów i prokuratur materiałów z czynności w sprawach o wykroczenia z Wydziału Prewencji oraz PP Baranowo, PP Goworowo, PP Czerwin, PP Kadzidło.
- Przygotowywanie i przekazywanie korespondencji w sprawach o wykroczenia do wysłania oraz doręczanie pism do Wydziałów KMP i innych adresatów.
- Prowadzenie rejestru przekazanych kart MRD – 5 dot. kierujących pojazdami naruszających przepisy drogowe, rejestru zdanych mandatów karnych, wykazu czynności zleconych w ramach pomocy prawnej oraz książki doręczeń Zespołu ds. Wykroczeń i Postepowań Administracyjnych Wydziału Prewencji.
- Zapoznawanie oraz dokumentowanie faktu zapoznania policjantów Wydziału Prewencji z aktami normatywnymi oraz poleceniami służbowymi.
- Przyjmowanie, sprawdzanie w policyjnych systemach informatycznych oraz przekazywanie właścicielom lub upoważnionym organom znalezionych dokumentów i innych przedmiotów.
- Rejestrowanie dzienników oraz teczek zagadnieniowych niezbędnych do funkcjonowania Wydziału Prewencji i Wydziału Patrolowego.
- Bieżące wpisywanie w dziennikach korespondencyjnych Wydziału Prewencji i Wydziału Patrolowego spraw ostatecznie załatwionych z podaniem rejestru teczek, w której zostaną one umieszczone.
- Systematyczne przygotowywanie do archiwizacji bieżącej dokumentacji Wydziału Prewencji i Wydziału Patrolowego przekazywanej do sekretariatu jako ostatecznie załatwionej i przygotowywanie jej w formie spisów akt do przekazania do składnicy akt KMP. Fakt ostatecznie załatwienia sprawy i przekazania do składnicy akt odnotować w dzienniku korespondencyjnym lub innym rejestrze. Archiwizację za rok bieżący, należy zakończyć do końca 31 marca roku następnego.
- Rozliczanie z dokumentacji zarejestrowanej w dziennikach, rejestrach lub księgach prowadzonych w Wydziale Prewencji i Wydziale Patrolowym, policjantów odchodzących z wydziałów.
- Redagowanie krótkich pism na polecenie naczelnika Wydziału Prewencji.
- Udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- systematyczność , terminowość,
- samodzielność, komunikatywność,
- praca pod presją czasu,
- dyspozycyjność, dobra organizacja czasu pracy,
- znajomość zasad i trybu wykonywania czynności kancelaryjnych oraz obiegu dokumentacji jawnej w sekretariatch urzędów,
- uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- umiejętność pracy w zespole,
- kreatywność w rozwiązywaniu problemów
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnychh
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających dodatkowe uprawnienia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 17.02.2020
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Janusza Korczaka 16
07-410 Ostrołęka
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Ostrołęce, adres: ul. Korczaka 16, 07-410 Ostrołęka, tel. (29) 760 1400
- Kontakt do inspektora ochrony danych: ekspert Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce, adres: ul. Korczaka 16, 07-410 Ostrołęka, tel. (29) 760 15 70.
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe przetwarzane do celów rekrutacji nie są przekazywane innym podmiotom
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego :
około 2.600,
Życiorys/cv, list motywacyjny i wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane ( decyduje data stempla pocztowego ). Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o kolejnym etapie naboru. W zależności od liczby zakwalifikowanych osób kandydaci zostaną zaproszeni do udziału w części pisemnej i/lub na rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadamiane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (29) 760 15 68