Komenda Miejska Policji w Ostrołęce

Ogłoszenie o naborze nr 32742ARCHIWALNE z dnia 25.08.2018 r.

  • Oferty do
    31

    sierpnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: sekretarsko - biurowych

w Wydziale Ruchu Drogowego



Miejsce wykonywania pracy:

Ostrołęka

Adres urzędu:

ul. Janusza Korczaka 16
07-410 Ostrołęka

WARUNKI PRACY

praca biurowa / naturalne i sztuczne oświetlenie / wymuszona pozycja ciała / praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin / przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej sekretariatu wydziału,
  • rejestracja dokumentacji w dzienniku korespondencyjnym wydziału oraz innych rejestrach i księgach ewidencyjnych, rozdzielanie dokumentów poszczególnym pracownikom, zgodnie z dekretacją naczelnika wydziału lub jego zastępcy,
  • wprowadzanie absencji policjantów wydziału do systemu SWOP,
  • przyjmowanie korespondencji od dyżurnego Komendy Miejskiej Policji i z sekretariatu Komendanta Miejskiego Policji w Ostrołęce,
  • przygotowywanie i przekazywanie korespondencji do wysłania,
  • prowadzenie korespondencji z Ubezpieczeniowym Funduszem Gwarancyjnym przy pomocy systemu E-zawiadomienie,
  • archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • udzielanie informacji firmom ubezpieczeniowym o ich uczestnikach i skutkach.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • systematyczność, samodzielność,
  • dyspozycyjność,
  • znajomość zasad i trybu wykonywania czynności kancelaryjnych oraz obiegu dokumentacji jawnej w sekretariatach urzędów,
  • uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • dokłodnaść,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • terminowość.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z Ustawą z dnia 05.08.2010r. o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 31.08.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
    Zespół Kadr i Szkolenia
    ul. Janusza Korczaka 16
    07-410 Ostrołęka

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Ostrołęce, adres: ul. Korczaka 16, 07-410 Ostrołęka, tel. (29) 7601400
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: starszy inspektor Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce, adres: ul. Korczaka 16, 07-410 Ostrołęka, tel. (29) 7601579
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe przetwarzane do celów rekrutacji nie są przekazywane innym podmiotom.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Życiorys/cv , list motywacyjny i wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o kolejnym etapie naboru. W zależności od liczby zakwalifikowanych osób kandydaci zostaną zaproszeni do udziału w części pisemnej i/lub na rozmowę kwalifikacyjną. Osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadamiane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Proponowane warunki wynagrodzenia: 2100zł. brutto
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (29) 7601568



Liczba odwiedzin: 3394

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Ostrołęce

Udostępnił: Lidia Kaczorkowska

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 25.08.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×