Komenda Powiatowa Policji w Lipsku

Ogłoszenie o naborze nr 59393ARCHIWALNE z dnia 14.01.2020 r.

  • Oferty do
    28

    stycznia

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych

do spraw: ochrony informacji niejawnych

Zespół do spraw Ochrony Informacji Niejawnych



Miejsce wykonywania pracy:

Lipsko

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Lipsku, 27-300 Lipsko, ul. Spacerowa 31 A

WARUNKI PRACY

- praca administracyjno - biurowa, - praca przy monitorze komputerowym przez min. 4 godz. dziennie, - stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe, - praca w strefie ochronnej o której mowa w art. 46 pkt.1 ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz.U z 2019r. poz. 742) - oświetlenie sztuczne i naturalne, - bezpośredni kontakt z interesantami (klientami) urzędu, - budynek dwukondygnacyjny, posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami, - brak w budynku windy dla osób z niepełnosprawnościami, - toalety niedostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

ZAKRES ZADAŃ

  • • zapewnienie ochrony informacji niejawnych w urzędzie
  • • prowadzenie zwykłych i kontrolnych postępowań sprawdzających
  • • zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ry-zyka
  • • organizowanie szkoleń z zakresu ochrony informacji niejawnych
  • • opracowywanie i aktualizowanie planów, instrukcji i dokumentów normujących ochronę infor-macji niejawnych w urzędzie
  • • zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne
  • • sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem kancelarii tajnej oraz innych niż kancelaria tajna komórek wewnętrznych przetwarzających in-formacje niejawne
  • • prowadzenie składnicy akt dokumentacji niejawnej
  • • realizacja zadań z zakresu ppoż.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • poświadczenie bezpieczeństwa wydane przez ABW lub SKW
  • zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzonych przez ABW lub SKW
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • staż pracy: co najmniej 1 rok administracja publiczna
  • znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność interpretacji przepisów
  • komunikatywność, samodzielność, systematyczność i skrupulatność
  • obsługa komputera w zakresie MS Office oraz urządzeń biurowych
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniajace do dostepu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie poświadczenie bezpieczeństwa
  • kopie zaswiaczenia o ukończeniu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.01.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Lipsku, 27-300 Lipsko, ul. Spacerowa 31 A


    z dopiskiem " oferta zatrudnienia w Służbie Cywilnej"

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Lipsku 48 3784 211
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: 48 3784 230
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Lipsku, 27-300 Lipsko, ul. Spacerowa 31 A
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze - 2843,21 brutto (wynagrodzenie nie zawiera kwoty dodatku za wysługę lat).
Dodatek za długoletnią pracę w służbie cywilnej - do 20% wynagrodzenia zasadniczego.
Planowany termin zatrudnienia - 15 luty 2020 r.
Ogłoszenie o naborze widoczne będzie na stronie internetowej urzędu: www.mazowiecka.policja.gov.pl/wli/

Kandydaci/kandydatki spełniające wymagania zostaną poinformowani telefonicznie o terminie postępowania rekrutacyjnego. Wynik naboru zostanie opublikowany na stronie BIP KPP Lipsko oraz Biuletynie Informacji Publicznej KPRM. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Informacji w sprawie naboru udzielają pracownicy Zespołu Kadr i Szkolenia KPP w Lipsku w godz. 8:00 do 15:00,
tel. 48 3784 230

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2971

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Lipsku

Udostępnił: Ewa Pastuszka

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 14.01.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×