Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grójcu

Ogłoszenie o naborze nr 41426ARCHIWALNE z dnia 23.01.2019 r.

  • Oferty do
    12

    lutego

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: obsługi administracyjno-księgowej

zespół do spraw finansowo – księgowych i administracyjnych



Miejsce wykonywania pracy:

Grójec

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grójcu
ul.Mogielnicka 67
05-600 Grójec

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych: fax, kserokopiarka, niszczarka do papier i skaner. Zadania wykonywane w siedzibie Inspektoratu oraz współpraca z urzędami i instytucjami. Praca wymaga dyspozycyjności. Praca przy monitorze powyżej czterech godzin dziennie. Budynek Inspektoratu nie jest dostosowany dla potrzeb niepełnosprawnych. Pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są dostosowane dla potrzeb niepełnosprawnych. W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie rozliczeń finansowych urzędowych lekarzy weterynarii;
  • Kontrola dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym;
  • Sporządzanie dokumentacji personalych: prowadzenie akt osobowych, ewidencja czasu pracy;
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z wykorzystywaniem i eksploatacją samochodu służbowego;
  • Prowadzenie ksiąg druków ścisłego zarachowania: rachunki, karty drogowe, świadectwa zdrowia zwierząt, dzienniki i rejestry badania zwierząt;
  • Sporządzanie sprawozdań do GUSu;
  • Prowadzenie magazynu;
  • Prowadzenie ewidencji nakładanych mandatów;
  • Przygotowywanie sprawozdań budżetowych;
  • Obsługa bierząca sekretariatu Urzędu;
  • Obsługa urządzeń biurowych;
  • Prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Urzędu;
  • Prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjno-księgowo-gospodarczą Urzędu;
  • Realizacja innyc zadań prowadzonych przez Głównego Księgowego.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: w pracy biurowo-księgowej. Znajomość Kodeksu Pracy, Ustawy o Służbie Cywilnej, zasad rachunkowości i sprawozdawczości jednostek budżetowych, zdolność analitycznego myślenia, selekcji informacji, umiejętność redagowania pism, odpowiedzialność, wnikliwość, dokładność, umiejętność dobrej organizacji pracy, samodzielność w realizacji zadań, odporność na stres.
  • Obsługa komputera;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS OFFICE;
  • Znajomość podstawowych urządzeń biurowych: fax, kopiarka itp.;
  • Komunikatywność;
  • Prawo jazdy kat.B;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe:

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 12.02.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynariii w Grójcu
    ul.Mogielnicka 67
    05-600 Grójec

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grójcu - 48 664-23-94
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Marek Komar - 48 664-23-94
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Przeprowadzenie naboru na stanowisko w służbie cywilnej.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3772

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grójcu

Udostępnił: Agnieszka Ziętarska

Komórka organizacyjna: administracyjno-księgowy

Wprowadzono: 23.01.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×