Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grójcu
Ogłoszenie o naborze nr 2880ARCHIWALNE z dnia 26.08.2016 r.
-
Oferty do
9
września
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: obsługi administracyjno-księgowej
zespół do spraw finansowo – księgowych i administracyjnych
Grójec
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grójcu
ul.Mogielnicka 67
05-600 Grójec
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Sporządzanie dokumentacji personalnych: prowadzenie akt osobowych, ewidencja czasu pracy;
- Obsługa sekretariatu Urzędu;
- Prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjno - księgowo - gospodarczą Urzędu;
- Obsługa urządzeń biurowych: skaner, fax, kserokopiarka;
- Prowadzenie dokumentacji związanej z wykorzystywaniem i eksploatacją samochodu służbowego;
- Prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzące i wychodzącej do/z Urzędu;
- Prowadzenie ksiąg druków ścisłego zarachowania: rachunki, karty drogowe, świadectwa zdrowia zwierząt, dziennik badania zwierząt;
- Obsługa umów zleceń i wyznaczeń;
- Sporządzanie sprawozdań do GUSu;
- Prowadzenie magazynu;
- Prowadzenie ewidencji nakładanych mandatów;
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy biurowo-księgowej
- Obsługa komputera;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS OFFICE;
- Znajomość podstawowych urządzeń biurowych: fax, kopiarka itp.;
- Komunikatywność;
- Prawo jazdy kat.B;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 09.09.2016
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynariii w Grójcu
ul.Mogielnicka 67
05-600 Grójec
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.