Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu

Ogłoszenie o naborze nr 45293ARCHIWALNE z dnia 29.03.2019 r.

  • Oferty do
    10

    kwietnia

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: kwatermistrzowskich

Sekcja ds. kwatermistrzowskich



Miejsce wykonywania pracy:

Grójec

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa
Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu
05-600 Grójec
ul. Strażacka 11

WARUNKI PRACY

praca biurowa w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu przy ul. Strażackiej 11, praca w systemie codziennym w godzinach 7.30 - 15.30, praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych (narzędzia i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, faks, niszczarka), praca z bazami danych / programami specjalistycznymi, częste kontakty z pracownikami komendy, wyjazdy służbowe, oświetlenie sztuczne i naturalne, brak windy , stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.

ZAKRES ZADAŃ

  • opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną bądź wyposażenia osobistego
  • prowadzenie obsługi mundurowej strażaków
  • dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych,
  • zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez jednostki krajowego systemu ratowniczo - gaśniczego na terenie powiatu oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów operacyjnych
  • likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku
  • sporządzanie planów zakupów i robót budowlano-instalacyjnych oraz ich realizacja ze środków finansowych pozostających w dyspozycji komendy powiatowej,
  • systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych, neutralizatorów i ustalenie z komórką właściwą ds. operacyjnych priorytetów w tym zakresie
  • prowadzenie i aktualizacja danych bazy sprzętowej programu, SWD ST
  • realizacja zadań związanych z wnioskami i dotacjami dla jednostek OSP poza i w KSRG
  • inicjowanie i podejmowanie działań na rzecz utrzymania gotowości operacyjno-technicznej samochodów i sprzętu silnikowego
  • prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego, w tym agregatów prądotwórczych
  • prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi
  • prowadzenie dokumentacji powiązanej z samochodami i sprzętem silnikowym, a w szczególności rozliczania zużycia paliw, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych
  • w przypadku nieobecności kierownika sekcji w ramach zastępstwa wykonuje jego zadania

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie lub średnie techniczne
  • Posiadanie prawa jazdy kat. B
  • Brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wyżej wymienionym stanowisku
  • Znajomość sprzętu pożarniczego
  • Znajomość sprzętu komputerowego, oprogramowania (przetwarzanie tekstów, arkusze kalkulacyjne, bazy danych, grafika prezentacyjna, usługi w sieciach informatycznych) oraz sprzętu elektronicznego
  • Znajomość aktów prawnych o Państwowej Straży Pożarnej oraz Ochronie Przeciwpożarowej
  • Znajomość ustawy o zamówieniach publicznych
  • Dyspozycyjność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Znajomość programów (SWD-ST, SOD)
  • Znajomość prowadzenia gospodarki transportowo-paliwowej
  • Umiejętność organizacji pracy i efektywnego zarządzania czasem
  • Zameldowanie na terenie powiatu grójeckiego
  • Prawo jazdy kat. C
  • Wwyszkolenie pożarnicze OSP ( kurs podstawowy jednoetapowy lub I i II stopień)
  • Wyzkolenie pożarnicze OSP (kurs techniczny)
  • Wyszkolenie pożarnicze OSP ( kurs kierowców konserwatorów)
  • Wyszkolenie pożarnicze OSP (kurs podstawowy) ukończony po 17 listopada 2015r.
  • Świadectwo dojrzałości

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia posiadania prawa jazdy kat. B
  • Kopia orzeczenia lekarskiego dot. braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wyżej wymienionym stanowisku
  • Podanie o przyjęcie na stanowisko ,,inspektor ds. kwatermistrzowskich”
  • Kopia dokumentu tożsamości
  • Wszystkie dokumenty niezbędne należy potwierdzić za zgodność z oryginałem i datą
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzajacego ukończenie kursu podstawowego OSP (jednoetapowy lub I i II stpień)
  • Oświadczenie kandydata o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z podaną klauzulą w ogłoszeniu
  • Kopia dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu podstawowego OSP po 17 listopada 2015r.
  • Kopia dokumentu potwierdzajacego ukończenie kursu technicznego OSP
  • Kopia dokumentu potwierdzajacego ukończenie kursu kierowców konserwatorów OSP
  • Wszystkie dokumenty dodatkowe należy potwierdzić za zgodność z oryginałem i datą

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 10.04.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Sekretariat Komendy Powiatowej
    Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu
    05-600 Grójec
    ul. Strażacka 11

    Sekretariat Komendy czynny jest w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.

    Wymagane w naborze dokumenty należy złożyć w zaklejonej i opisanej kopercie ,,Nabór na stanowisko inspektor ds. kwatermistrzowskich w KP PSP Grójec , Imię i nazwisko, imię ojca oraz telefon kontaktowy”

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY W KP PSP GRÓJEC

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 zwanego dalej „Rozporządzeniem” z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy, że:

1. Administratorem przetwarzającym Pana(i) dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej, z siedzibą w Grójcu, ul. Strażacka 11, 05-600 Grójec tel. 48 664 23 88, fax: 48 664 25 56, e-mail: grojec@mazowsze.straz.pl.

2. Pani(a) dane osobowe będą przetwarzane w celu obecnej rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) przytoczonego wcześniej rozporządzenia oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.

3.  Z Inspektorem Ochrony Danych można się skontaktować z wykorzystaniem poczty elektronicznej pisząc maila na adres: ochrona.danych@mazowsze.straz.pl 

4. Pani(a) dane osobowe będą przechowywane przez okres obecnej rekrutacji.

5.  Posiada Pani (-) prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie.

6.  Posiada Pani (-) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego jeżeli uzna Pani (-), że przetwarzanie narusza zapisy Rozporządzenia.

7.   Podanie przez Panią(a) danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie dobrowolne.

8.  Odmowa podania danych obligatoryjnych spowoduje nie objęcie Pani(a) procesem rekrutacji. 

9.  Przetwarzanie nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.

10.  Pana(i) dane osobowe będą przechowywane przez okres 50 lat, chyba, że przepis prawa będzie stanowił inaczej

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Etapy postępowania kwalifikacyjnego:
- Etap I Ocena złożonych dokumentów związanych z postępowaniem kwalifikacyjnym
- Etap II Ogłoszenie wyników oceny dokumentów 11 kwietnia 2019r.
- Etap III Rozmowa kwalifikacyjna 15 i 16 kwietnia 2019r. godzina 9:00 (KP PSP Grójec)
- Etap IV Ogłoszenie wyników naboru 17 kwietnia 2019r.
- Etap V Zatrudnienie od dnia 1 maj 2019r.

Ocena złożonych dokumentów:
Komisja dokonuje oceny złożonych przez kandydatów dokumentów, która polega na sprawdzeniu ich kompletności oraz spełnienia wszystkich wymogów formalnych. Złożenie przez kandydata dokumentów niekompletnych lub niespełnienie przez niego wymogów określonych w ogłoszeniu jest równoznaczne z uzyskaniem negatywnego wyniku
z postępowania kwalifikacyjnego.

Miejsce uzyskania szczegółowych informacji dot. postępowania kwalifikacyjnego:
Informacje dot. postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30 w Komendzie Powiatowe PSP w Grójcu pod adresem:
- Komenda Powiatowa PSP w Grójcu, 05-600 Grójec, ul. Strażacka 11 osobiście lub pod numerem telefonu (48) 664 23 88 – sekretariat.

Informacja o postępowaniu kwalifikacyjnym dostępna będzie również:
- na stronie BIP KP PSP Grójec http://www.binp.info/kppspgrojec/?
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie KP PSP Grójec
- w Powiatowym Urzędzie Pracy w Grójcu, ul. Laskowa 4a, 05-600 Grójec

Odrzucone oferty:
Oferty odrzucone można odebrać osobiście do 7 dni po ogłoszeniu wyników. Po upływie 7 dni dokumenty zostaną zniszczone.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3452

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu

Udostępnił: Michał Lachowski

Komórka organizacyjna: Samodzielne stanowisko pracy ds. Kadrowych

Wprowadzono: 29.03.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×