Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Garwolinie

Ogłoszenie o naborze nr 9067ARCHIWALNE z dnia 07.03.2017 r.

  • Oferty do
    17

    marca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

księgowy

w zespole do spraw finansowo-księgowych, administracyjnych i obsługi prawnej



Miejsce wykonywania pracy:

Garwolin

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. K. S. Wyszyńskiego 13
08-400 Garwolin

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych typu fax, niszczarka do papieru, kserokopiarka. Zadania wykonywane w siedzibie Inspektoratu. Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na pierwszym piętrze. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Budynek Inspektoratu i pomieszczenia sanitarno - higieniczne nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe, warunki pracy.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy pracowników (w tym przygotowywanie projektów umów o pracę, świadectw pracy, ustalanie uprawnień pracowniczych np. prawo do dodatku stażowego, prawo do nagrody jubileuszowej.),
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów i innych nieobecności,
  • prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji pracowników, analizowanie potrzeb szkoleniowych pracowników,
  • realizacja zadań związanych z funduszem socjalnym,
  • prowadzenie stosownej ewidencji pełnomocnictw i upoważnień,
  • prowadzenie sprawozdawczości wewnętrznej i zewnętrznej z zakresu zatrudnienia, fluktuacji kadr, czasu pracy i szkoleń
  • wyliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac,
  • obsługa systemu bankowości elektronicznej "NBP", obługa systemu "Płace", obsługa programu "Płatnik",
  • obsługa płacowa pracowników i osób współpracujących z Inspektoratem,
  • sprawdzanie dowodów finansowo-księgowych pod względem formanym i rachunkowym oraz ich dekretowanie zgodnie z planem kont,
  • przygotowanie danych do miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań,
  • archiwizacja dokumentów finansowo-księgowych,

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe z zakresu rachunkowości, finansów, zarządzania zasobami ludzkimi
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze finansowym lub kadrowym
  • zanjomość regulacji prawnych w zakresie prawa pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, podatków i świadczeń ZUS.
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • znajomość MS Office,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • komunikatywność
  • samodzielność, dyspozycyjność,

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 17.03.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    ul. K. S. Wyszyńskiego 13
    08-400 Garwolin

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

- oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci zakwalifikowani do naboru zostaną zawiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie rozmowy,
- po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 256843445



Liczba odwiedzin: 2692

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Garwolinie

Udostępnił: Izabela Zowczak

Komórka organizacyjna: sekretariat

Wprowadzono: 07.03.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×