Komenda Powiatowa Policji w Ciechanowie
Ogłoszenie o naborze nr 9147ARCHIWALNE z dnia 09.03.2017 r.
-
Oferty do
22
marca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej wydziału.
Wydział dw. z Przestępczością Gospodarczą.
Ciechanów
KOMENDA POWIATOWA POLICJI w CIECHANOWIE
ul. 11 Pułku Ułanów Legionowych 25, 06-400 Ciechanów
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej, m.in. dziennika korespondencyjnego, dziennika podawczego;
- wprowadzanie i aktualizacja danych do podsystemu kadrowego Systemu Wspomagania Obsługi Policji w zakresie nadanych uprawnień;
- prowadzenie magazynu dowodów rzeczowych oraz ewidencji z tym związanej;
- sporządzanie wykazu przesyłek nadanych i poleconych;
- udzielanie informacji interesantom oraz kierowanie ich do właściwych merytorycznie pracowników wydziału;
- obsługa komputera, sporządzanie pism, kserokopii dokumentów;
- archiwizowanie i brakowanie dokumentacji kierownictwa wydziału i dokumentacji związanej z funkcjonowaniem sekretariatu wydziału oraz udzielanie niezbędnej pomocy pracownikom wydziału w dokonywaniu przez nich archiwizacji i brakowania dokumentów;
- redagowanie pism na polecenie naczelnika wydziału.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: administracja.
- komunikatywność;
- samodzielność;
- umiejętność organizacji pracy;
- rzetelność i systematyczność;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie ukończonych kursów, uprawnień, przeszkoleń.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 22.03.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
KOMENDA POWIATOWA POLICJI w CIECHANOWIE
Zespół Kadr i Szkolenia,
ul. 11 Pułku Ułanów Legionowych 25, 06-400 Ciechanów
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.