Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 28992ARCHIWALNE z dnia 15.06.2018 r.

  • Oferty do
    25

    czerwca

    2018

  • Wymiar etatu
    1,0
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: administrowania bazami danych i centralnym systemem backupowym PLI CBD

w Wydziale do spraw Platformy Lokalizacyjno – Informacyjnej z Centralną Bazą Danych (PLICBD) – Centrum Przetwarzania Danych Platformy Lokalizacyjno-Informacyjnej z Centralną Bazą Danych w Boruczy w Departamencie Techniki.



Miejsce wykonywania pracy:

Borucza

Kąty-Borucza; gm. Dobre 05-307; pow. Miński; woj. Mazowieckie.

Adres urzędu:

ul. Giełdowa 7/9
01-211 Warszawa

WARUNKI PRACY

- praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie; - budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych; - praca w pokoju, który jest klimatyzowany; - narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy; - praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu; - nietypowe godziny pracy (dyżury w trybie 12-godzinnym w dni robocze); - w celu poruszania się po obiekcie niezbędne jest przetwarzanie danych biometrycznych w postaci skanu tęczówki oka.

ZAKRES ZADAŃ

  • administrowanie bazami danych, centralnym systemem backupu (Backup Exec), urządzeniami DAM Guardium i RSA Nvision, bibliotekami taśmowymi PLI CBD w obydwu Centrach Przetwarzania Danych w Boruczy oraz w Siemianowicach Śląskich;
  • kontrolowanie prawidłowości działania administrowanych systemów i urządzeń, w tym reagowanie na powstałe sytuacje awaryjne zgodnie z przyjętymi w Urzędzie procedurami postępowania w tej sprawie;
  • wspieranie użytkowników zewnętrznych i wewnętrznych w zakresie korzystania z systemów, którymi administruje;
  • realizowanie zadań związanych z testowaniem i aktualizacją administrowanych systemów i urządzeń;
  • opracowywanie dokumentacji, a także tworzenie zestawień związanych z administrowanym obszarem.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe informatyczne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w zakresie administrowania: bazami danych MSSQL, systemem Bacup Exec, serwerami Windows;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
  • znajomość przepisów ustawy Prawo telekomunikacyjne w zakresie tajemnicy telekomunikacyjnej, a także działania numeru 112 wraz z rozporządzeniami;
  • znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
  • znajomość ustawy o ochronie osób i mienia w zakresie zapewnienia ochrony fizycznej;
  • znajomość przepisów Konstytucji RP w zakresie możliwości gromadzenia informacji o obywatelach przez władze publiczne;
  • wiedza z zakresu narzędzi do monitorowania parametrów działania serwera bazy danych;
  • wiedza z zakresu administracji serwerami MS SQL 2008 opartymi o system operacyjny Windows Server 2008;
  • wiedza z zakresu języka zapytań SQL oraz tworzenia skryptów i procedur wbudowanych;
  • wiedza z zakresu zabezpieczeń na poziomie bazy danych;
  • wiedza z zakresu zagadnień związanych z wykonywaniem snapshotów baz danych;
  • wiedza z zakresu rodzajów replikacji, topologii, sposobów przywracania replikacji po awarii, synchronizacji, monitorowania procesu replikacji;
  • wiedza z zakresu systemu centralnego Backupu Danych;
  • wiedza z zakresu kontrolowania praw dostępu do zasobów systemu operacyjnego;
  • umiejętność migracji, konsolidacji baz danych i dokonywania uaktualnień oprogramowania SQL Server 2008;
  • umiejętność konfiguracji macierzy dyskowych (RAID-DP), konfiguracji rozmiaru tablic, wydajności i przepustowości oraz pojemności bazy;
  • umiejętność instalowania agentów backupu na urządzeniach i serwerach;
  • umiejętność konfiguracji i administracji serwerami backupowymi opartymi o systemy Windows Server 2008;
  • umiejętność posługiwania się programami narzędziowymi, diagnostycznymi;
  • umiejętność zarządzania zasobami serwera (pamięcią, przestrzeniami dyskowymi);
  • umiejętność rozwiązywania problemów i awarii;
  • posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 25.06.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Komunikacji Elektronicznej
    Biuro Administracji i Kadr
    ul. Giełdowa 7/9
    01-211 Warszawa
    z dopiskiem „Główny specjalista DT/CBD/14”
    Dokumenty można złożyć również za pomocą Platformy Usług Elektronicznych (adres: https://pue.uke.gov.pl).

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej z siedzibą w Warszawie, ul. Giełdowa 7/9, 01- 211 Warszawa. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych są dostępne na stronie www UKE pod adresem www.bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty otrzymane po terminie i niespełniające wymagań formalnych (w tym brak wymaganych dokumentów oraz oryginałów oświadczeń) i koniecznych nie będą rozpatrywane.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranej/go kandydatki/kandydata zostaną zniszczone.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w dniu przeprowadzenia kolejnego etapu naboru.
Proponujemy skorzystanie ze wzorów oświadczeń znajdujących się na stronie http://bip.uke.gov.pl/rekrutacja/
Podczas naboru zastosowane zostaną następujące metody i techniki naboru:
- sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych;
- test wiedzy;
- test językowy;
- zadanie praktyczne: napisanie składni polecenia SQL;
- test kompetencyjny;
- rozmowa kwalifikacyjna.
Informacje o naborze można uzyskać pod nr telefonu: (22) 53 49 426 oraz pod adresem poczty elektronicznej rekrutacja@uke.gov.pl.



Liczba odwiedzin: 2606

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

Udostępnił: Iwona Guzewska

Komórka organizacyjna: Wydział Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego (Biuro Administracji i Kadr)

Wprowadzono: 15.06.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×