Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wieliczce

Ogłoszenie o naborze nr 61482ARCHIWALNE z dnia 21.02.2020 r.

  • Oferty do
    2

    marca

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor weterynaryjny

do spraw: ds. bezpieczeństwa żywności

Zespół ds. Bezpieczeństwa Żywności



Miejsce wykonywania pracy:

Wieliczka

Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wieliczce ul. Słowackiego 10, 32-020 Wieliczka

Adres urzędu:

Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wieliczce ul. Słowackiego 10, 32-020 Wieliczka

WARUNKI PRACY

1. praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00, 2. praca biurowa w siedzibie urzędu z wyjazdami terenowymi, 3. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, 4. stanowisko pracy usytuowane na 2 piętrze budynku bez podjazdu dla wózków, brak windy, 5. stres związany z kontaktami z przedstawicielami podmiotów nadzorowanych,

ZAKRES ZADAŃ

  • nadzór nad podmiotami produkującymi produkty pochodzenia zwierzęcego
  • nadzor nad prowadzeniem programów i planów dotyczących monitorowania występowania substancji niedozwolonych, pozostałości chemicznych, biologicznych, produktów leczniczych i skażeń promieniotwórczych u zwierząt i w produktach pochodzenia zwierzęcego
  • prowadzenie rejestru zakładów produkujących produkty pochodzenia zwierzęcego przeznaczone do spożycia przez ludzi oraz podmiotów wprowadzających do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego przeznaczone do spożycia przez ludzi, w tym, w zakresie właściwości Inspekcji Weterynaryjnej, w ramach sprzedaży bezpośredniej oraz gospodarstw prowadzących ubój w celu produkcji mięsa na użytek własny
  • prowadzenie wykazu podmiotów prowadzących dział;alność rejestrowaną lub zatwierdzoną w zakresie produkcji pochodzenia zwierzęcego
  • przyjmowanie informacji o niebezpiecznych produktach żywnościowych pochodzenia zwierzęcego oraz oceny ryzyka i stopnia zagrożenia spowodowanego niebezpiecznym produktem żywnościowym, a następnie przekazywanie tych informacji do kierującego siecią systemu RASFF
  • nadzór nad przepływem informacji w ramach stosowania weterynaryjnych systemów informacyjnych ADNS, RASFF, SerPIW, CELAB, TRACES
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii
  • certyfikowanie świadcetw zdrowia

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne
  • prawo jazdy kategorii B
  • obsługa podstawowych urzadzeń komputerowych
  • znajomość przepisów prawa z zakresu przepisów żywnościowych, ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej oraz ustawy o służbie cywilnej
  • prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • umiejętność pracy w zespole
  • samodzielność i komunikacja
  • dyspozycyjność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie prawa wykonywania zawodu lekarza weterynarii
  • kopie prawa jazdy kategorii B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 02.03.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wieliczce ul. Słowackiego 10, 32-020 Wieliczka

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Wieliczce ul. Słowackiego 10, 32-020 Wieliczka, tel. (12) 278-31-12, sekretariat@piwwieliczka.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Wieliczce ul. Słowackiego 10, 32-020 Wieliczka, tel. (12) 278-31-12, sekretariat@piwwieliczka.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie organom upoważnionym na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Za datę wpływu dokumentów przyjmuje się datę złożenia dokumentów w siedzibie Urzędu lub datę stempla pocztowego. Dokumenty powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem. Dokumenty niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane, a ich oferty zostaną komisyjnie zniszczone. Dopuszcza się możliwość następujących metod selekcji: analiza merytoryczna ofert, test wiedzy i kompetencji oraz rozmowa kwalifikacyjna. Osoby zakwalifikowane do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo o ich terminie.
Dodatkowe informację można uzyskać po numerem telefonu: (12) 278 31 12

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2804

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wieliczce

Udostępnił: Kinga Molik

Komórka organizacyjna: sekretariat Powiatowego Lekarza Weterynarii

Wprowadzono: 21.02.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×