Komenda Miejska Policji w Tarnowie

Ogłoszenie o naborze nr 6554ARCHIWALNE z dnia 15.12.2016 r.

  • Oferty do
    27

    grudnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

zastępca naczelnika wydziału

do spraw: nadzoru nad pracą wydziału

w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym KMP w Tarnowie



Miejsce wykonywania pracy:

Tarnów

ul. Jastruna 4
33-100 Tarnów

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Tarnowie
ul. Traugutta 4
33-101 Tarnów

WARUNKI PRACY

- praca biurowa, - praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, - praca przy komputerze, - na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia, - budynek nie jest wyposażony w windę, bez podjazdu dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • nadzorowanie realizacji zadań służbowych pracowników Wydziału Administracyjno-Gospodarczego KMP,
  • kontrolowanie dyscypliny pracy Wydziału Administracyjno-Gospodarczego KMP,
  • nadzorowanie prac w zakresie planowania i okresowej sprawozdawczości Wydziału Administracyjno-Gospodarczego KMP,
  • współpraca z Naczelnikami Wydziałów KWP w Krakowie, Przewodniczącym Głównej Komisji Inwentaryzacyjnej KWP, Naczelnikami Wydziałów, Kierownikami Referatów i Zespołów KMP w Tarnowie oraz Komendantami KP w zakresie wykonywanych zadań służbowych,
  • sprawowanie nadzoru nad planowaniem, zaopatrzeniem, magazynowaniem i rozdziałem sprzętu oraz materiałów będących na stanie KMP w Tarnowie,
  • zastępowanie w czasie nieobecności Naczelnika Wydziału Administracyjno-Gospodarczego KMP.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • staż pracy: 2 lata w administracji
  • znajomość przepisów prawa pracy oraz przepisów resortowych,
  • umiejętność interpretacji przepisów,
  • umiejętność komunikowania się, współpracy, oceniania, koordynowania i organizowania pracy oraz egzekwowania poleceń
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • staż pracy: na stanowiskach związanych z gospodarką transportową, logistyką, budownictwem.
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”
  • prawo jazdy kat. „B”,
  • przeszkolenie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”
  • kopia prawa jazdy kat. „B”
  • kopia przeszkolenia z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.12.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wydział Wspomagający
    Komenda Miejska Policji w Tarnowie
    ul. Traugutta 4
    33-101 Tarnów
    pok. 213

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Termin rozpoczęcia pracy: styczeń/luty 2017 roku
Wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 3065,41 zł.
W liście motywacyjnym należy podać stanowisko oraz numer ogłoszenia.
Złożone dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie, nie będą brane pod uwagę.
Niespełnienie przez kandydata co najmniej jednego z wymogów formalnych przerywa proces weryfikacji jego dokumentów aplikacyjnych i powoduje dyskwalifikację w dalszym procesie naboru.
Kandydaci spełniający wymogi formalne o kolejnych etapach naboru zostaną poinformowani pocztą elektroniczną (preferowane) bądź telefonicznie - prosimy o podanie aktualnych danych kontaktowych.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Dodatkowe informacje udzielane są pod numerami telefonów: 14628-1230, 14628-1434.
Z procedurą naboru na wolne stanowiska w korpusie służby cywilnej można zapoznać się również na stronie BIP KMP w Tarnowie.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 4028

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Tarnowie

Udostępnił: Monika Znamirowska

Komórka organizacyjna: Wydział Wspomagający

Wprowadzono: 15.12.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×