Komenda Miejska Policji w Tarnowie
Ogłoszenie o naborze nr 6554ARCHIWALNE z dnia 15.12.2016 r.
-
Oferty do
27
grudnia
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
zastępca naczelnika wydziału
do spraw: nadzoru nad pracą wydziału
w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym KMP w Tarnowie
Tarnów
ul. Jastruna 4
33-100 Tarnów
Komenda Miejska Policji w Tarnowie
ul. Traugutta 4
33-101 Tarnów
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- nadzorowanie realizacji zadań służbowych pracowników Wydziału Administracyjno-Gospodarczego KMP,
- kontrolowanie dyscypliny pracy Wydziału Administracyjno-Gospodarczego KMP,
- nadzorowanie prac w zakresie planowania i okresowej sprawozdawczości Wydziału Administracyjno-Gospodarczego KMP,
- współpraca z Naczelnikami Wydziałów KWP w Krakowie, Przewodniczącym Głównej Komisji Inwentaryzacyjnej KWP, Naczelnikami Wydziałów, Kierownikami Referatów i Zespołów KMP w Tarnowie oraz Komendantami KP w zakresie wykonywanych zadań służbowych,
- sprawowanie nadzoru nad planowaniem, zaopatrzeniem, magazynowaniem i rozdziałem sprzętu oraz materiałów będących na stanie KMP w Tarnowie,
- zastępowanie w czasie nieobecności Naczelnika Wydziału Administracyjno-Gospodarczego KMP.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- staż pracy: 2 lata w administracji
- znajomość przepisów prawa pracy oraz przepisów resortowych,
- umiejętność interpretacji przepisów,
- umiejętność komunikowania się, współpracy, oceniania, koordynowania i organizowania pracy oraz egzekwowania poleceń
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- staż pracy: na stanowiskach związanych z gospodarką transportową, logistyką, budownictwem.
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”
- prawo jazdy kat. „B”,
- przeszkolenie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”
- kopia prawa jazdy kat. „B”
- kopia przeszkolenia z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 27.12.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wydział Wspomagający
Komenda Miejska Policji w Tarnowie
ul. Traugutta 4
33-101 Tarnów
pok. 213
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Termin rozpoczęcia pracy: styczeń/luty 2017 roku
Wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 3065,41 zł.
W liście motywacyjnym należy podać stanowisko oraz numer ogłoszenia.
Złożone dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie, nie będą brane pod uwagę.
Niespełnienie przez kandydata co najmniej jednego z wymogów formalnych przerywa proces weryfikacji jego dokumentów aplikacyjnych i powoduje dyskwalifikację w dalszym procesie naboru.
Kandydaci spełniający wymogi formalne o kolejnych etapach naboru zostaną poinformowani pocztą elektroniczną (preferowane) bądź telefonicznie - prosimy o podanie aktualnych danych kontaktowych.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Dodatkowe informacje udzielane są pod numerami telefonów: 14628-1230, 14628-1434.
Z procedurą naboru na wolne stanowiska w korpusie służby cywilnej można zapoznać się również na stronie BIP KMP w Tarnowie.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.