Izba Administracji Skarbowej w Krakowie

Ogłoszenie o naborze nr 5534ARCHIWALNE z dnia 22.11.2016 r.

  • Oferty do
    28

    listopada

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: identyfikacji i rejestracji podatkowej

w Referacie Identyfikacji i Rejestracji Podatkowej w Izbie Skarbowej w Krakowie - Urzędzie Skarbowym w Oświęcimiu



Miejsce wykonywania pracy:

Oświęcim

ul. Plebańska 2, 32-600 Oświęcim

Adres urzędu:

Izba Skarbowa w Krakowie
ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków

WARUNKI PRACY

- praca administracyjno - biurowa, siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji, - związana z obsługą monitora ekranowego powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, - wymagająca szczególnej koncentracji, dokładności, - wymagająca obsługi innych urządzeń biurowych, - działanie pod presją czasu, - konieczność poruszania się po 3 piętrach budynku nieposiadającego windy (miejsce pracy na II piętrze w budynku A), - konieczność przemieszczania się między budynkami A i B, brak podjazdu do budynku A, - brak toalet dla osób niepełnosprawnych na I - III piętrze,

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie ewidencji podatników oraz płatników podatków i składek ubezpieczeniowych,
  • wydawanie zaświadczeń w celu przekazania wnioskodawcy urzędowego poświadczenia informacji w granicach żądania i zgodnie z prawem,
  • wydawanie potwierdzenia nadania numeru identyfikacji podatkowej (NIP),
  • prowadzenie analizy ryzyka podmiotów rejestrujących się w celu oceny prawdopodobieństwa wywiązywania się przez nie w przyszłości z obowiązków podatkowych.
  • prowadzenie postępowań w sprawach odmowy nadania i unieważniania NIP,
  • udostępnianie NIP organom prowadzącym urzędowe rejestry na podstawie odrębnych przepisów,
  • gromadzenie, przechowywanie i aktualizowanie dokumentacji związanej z nadaniem NIP,
  • ewidencjonowanie danych w Centralnym Rejestrze Podmiotów Krajowej Ewidencji Podatników (CRP KEP)

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w administracji,
  • Komunikatywność,
  • umiejętność redagowania pism,
  • znajomość i umiejętność interpretowania przepisów prawa związanych z wykonywaniem zadań na oferowanym stanowisku pracy,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.11.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Skarbowa w Krakowie
    ul. Wiślna 7
    31-007 Kraków

    z dopiskiem na kopercie: "US Oświęcim - nr ogłoszenia 5534"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty składa się za pośrednictwem operatora usług pocztowych lub osobiście: dziennik podawczy parter/pok. 5 lub w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP. W ofercie należy podać numer ogłoszenia. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, w tym niekompletne lub wysłane po terminie, nie będą rozpatrywane. Wszystkie składane oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis i aktualną datę. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o dacie postępowania selekcyjnego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie (prosimy o podanie aktualnych adresów e-mail i numerów telefonów).
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2660 zł.
Do składania dokumentów zapraszamy osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).
Instrukcja w sprawie naboru pracowników do Izby Skarbowej w Krakowie znajduje się na stronie internetowej Izby Skarbowej pod adresem http://www.iskrakow.krak.pl/staticfiles/instrukcja_w_sprawie_naboru.pdf
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.



Liczba odwiedzin: 3837

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie

Udostępnił: Marzena Sarapata

Komórka organizacyjna: Pierwszy Oddział Obsługi Kadr

Wprowadzono: 22.11.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×