Izba Administracji Skarbowej w Krakowie

Ogłoszenie o naborze nr 5514ARCHIWALNE z dnia 22.11.2016 r.

  • Oferty do
    28

    listopada

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

komisarz skarbowy

do spraw: czynności sprawdzających

w Pierwszym Referacie Czynności Sprawdzających w Izbie Skarbowej w Krakowie - Urzędzie Skarbowym w Oświęcimiu



Miejsce wykonywania pracy:

Oświęcim

ul. Plebańska 2, 32-600 Oświęcim

Adres urzędu:

Izba Skarbowa w Krakowie
ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków

WARUNKI PRACY

- praca administracyjno - biurowa, siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji, - związana z obsługą monitora ekranowego powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, - wymagająca szczególnej koncentracji, dokładności, - wymagająca obsługi innych urządzeń biurowych, - działanie pod presją czasu, - konieczność poruszania się po 3 piętrach budynku nieposiadającego windy (miejsce pracy na I piętrze w budynku A), - konieczność przemieszczania się między budynkami A i B, brak podjazdu do budynku A, - brak toalet dla osób niepełnosprawnych na I - III piętrze,

ZAKRES ZADAŃ

  • dokonywanie czynności sprawdzających polegających na sprawdzaniu formalnej poprawności i terminowości składania deklaracji podatkowych, sprawdzaniu terminowości wpłacania podatków oraz ustalaniu stanu faktycznego w zakresie niezbędnym do stwierdzenia zgodności ze złożonymi dokumentami,
  • wymiana informacji podatkowych, w tym o podatku VAT i i podatkach bezpośrednich w celu zrealizowania umów międzynarodowych, których stroną jest Rzeczypospolita Polska,
  • analiza informacji dostępnych w ramach międzynarodowej współpracy w sprawach podatkowych w celu ustalenia stanu faktycznego i poboru podatków w prawidłowej wysokości,
  • realizacja zadań związanych z transakcjami wewnątrzwspólnotowymi w ramach obowiązków Urzędu wynikających z przepisów prawa wspólnotowego w zakresie podatku VAT,
  • obsługa systemu informacji o podatkach VIES i WIP w celu tworzenia aktualnej i rzetelnej bazy danych o podatnikach i dokumentach.
  • bieżąca obsługa i analiza informacji podsumowujących VAT-UE,
  • przekazywanie wniosków o dokonanie zwrotu podatku od wartości dodanej do właściwych państw członkowskich w celu realizacji praw podatnika do zwrotu podatku VAT we właściwym państwie członkowskim UE,
  • udzielanie pisemnych informacji podmiotom uprawnionym w zakresie wynikającym z obowiązków urzędu i praw podmiotów zewnętrznych do udostępniania informacji, w posiadaniu których jest jednostka.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze związanym z zadaniami realizowanymi na oferowanym stanowisku pracy.
  • Komunikatywność, umiejętność rozmowy z trudnym klientem,
  • umiejętność obsługi aplikacji biurowych,
  • umiejętność redagowania pism,
  • znajomość i umiejętność interpretacji przepisów prawa związanych z wykonywaniem zadań na zajmowanym stanowisku pracy,
  • umiejętność planowania i organizowania pracy na zajmowanym stanowisku,
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz odporność na stres
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • przeszkolenie z obsługi aplikacji użytkowych wykorzystywanych do pracy na oferowanym stanowisku.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.11.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Skarbowa w Krakowie
    ul. Wiślna 7
    31-007 Kraków

    z dopiskiem na kopercie: "US Oświęcim - nr ogłoszenia 5514"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty składa się za pośrednictwem operatora usług pocztowych lub osobiście: dziennik podawczy parter/pok. 5 lub w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP. W ofercie należy podać numer ogłoszenia. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, w tym niekompletne lub wysłane po terminie, nie będą rozpatrywane. Wszystkie składane oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis i aktualną datę. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o dacie postępowania selekcyjnego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie (prosimy o podanie aktualnych adresów e-mail i numerów telefonów).
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2660 zł.
Do składania dokumentów zapraszamy osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).
Instrukcja w sprawie naboru pracowników do Izby Skarbowej w Krakowie znajduje się na stronie internetowej Izby Skarbowej pod adresem http://www.iskrakow.krak.pl/staticfiles/instrukcja_w_sprawie_naboru.pdf
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.



Liczba odwiedzin: 3184

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie

Udostępnił: Marzena Sarapata

Komórka organizacyjna: Pierwszy Oddział Obsługi Kadr

Wprowadzono: 22.11.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×