Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Oświęcimiu
Ogłoszenie o naborze nr 261ARCHIWALNE z dnia 07.06.2016 r.
-
Oferty do
13
czerwca
2016
-
Wymiar etatu
0,5
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny księgowy
zespół ds. finansów i księgowości
Oświęcim
ul. Nideckiego 26, 32-600 Oświęcim
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie rachunkowosci jednostki oraz pełnej księgowosci i rozliczeń finansowych zgodnie z obowiazującymi przepisami
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodnosci operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletnosci i rzeteleności dokumentów dotycz. operacji gospodarczych i finansowych
- prowadzenie gospodarki finansowej w tym sporządzanie planów finansowych oraz niezbędnych zmian w tym zakresie
- sporządzanie wymaganej sprawozdawczości budżetowej z wykonania planów oraz analiz dot. realizacji wydatków oraz dochodów budżetowych
- sporządzanie list płąc i przelewów dot. wypłat z list płąc, pełna obsługa płacowa jednostki
- prowadzenie spraw z zakresu ZFŚS
- prowadzenie spraw kadrowych w zakresie urlopów, akt osobowych
- regulowanie bieżących zobowiazań
- opracowanie projektów budżetu na pods. analizy wykonania budżetu
- pełna obsługa w zakresie dochodów budżetu państwa
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe wyższe lub średnie ekonomiczne zgodnie z art. 54 ust.2 pkt.5 ustawy o finansach publicznych- o profilu rachunkowość.
- doświadczenie zawodowe: 3 lata 3 lata dośw. zawod. w księgowości w jednostce budżetowej (administracja rządowa) w przypadku posiadania wykształcenia wyższego lub 6 lat doświadczenia zawodowego w księgowości w jednostce budżetowej (administracja rządowa) w przypadku posiadania wykształcenia średniego.
- znajomość ustawy o finansach publiczncyh
- znajomosć ustawy o rachunkowosci oraz przepisów szczegółowych dla jednostek budzetowych
- znajomość ustawy o odpowiedzialnosci za naruszenie dscypilny finansów publicznych
- posiadanie pełnej zdolnosci do czynnosci prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych
- niekaralność
- prawo jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- umiejętność obsługi oprogramowania FK, płace kadry rekord
- umiejętnosć obsługi programu płatnik
- umiejętność obsługi informatycznego systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR
- umiejętność obsługi bankowosci elektronicznej NBP
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o niekaralnosci
- kopia prawa jazdy kat. B,
- dokumenty potwierdzajace umiejętność obsługi programów rekord, płatnik, bankowość NBP, TREZOR (kopie potwierdzające uczestnictwo w szkoleniach w tym zakresie, referencje albo oświadczenie w tym zakresie).
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 13.06.2016
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Oświęcimiu ul. Nideckiego 26, 32-600 Oświęcim w godzinach od 8-15.00
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
ewentualne pytania w sprawie oferty-664 462 114
Przewidywany termin zatrudnienia :sierpień 2016.
Umowa na zastępstwo za pracownicę, która będzie przebywała na urlopie macierzyńskim. Umowa na okres 20 tygodni, bez możliwości przedłużenia.
Dokumenty proszę składać w sekretariacie jednostki w zamkniętej białej kopercie z dopiskiem rekrutacja.