Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu
Ogłoszenie o naborze nr 10057ARCHIWALNE z dnia 07.04.2017 r.
-
Oferty do
17
kwietnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: informatyki
w Referacie Wspomagającym
Olkusz
Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu
ul. Jana Pawła II 32
32-300 Olkusz
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Utrzymywanie w sprawności technicznej urządzeń, systemów łączności przewodowej i bezprzewodowej, informatyki oraz utrzymywanie w sprawności komputerowych systemów kontroli dostępu i sygnalizacji napadu, centrali telefonicznej i nagrywania rozmów oraz monitoringu
- Wdrażanie i eksploatowanie opracowanych centralnie i lokalnie systemów oraz aplikacji informatycznych
- Montowanie, konfigurowanie, konserwowanie i naprawianie sprzętu informatyki oraz urządzeń systemów łączności przewodowej, łączności szyfrofaksowej, łączności telefaksowej, łączności teleksowej, urządzeń multimedialnych i nagłośnienia auli i sal konferencyjnych
- Wykonywanie prac administracyjno-biurowych wynikających z bieżących potrzeb
- Wdrażanie i uruchamianie nowych systemów oraz usług sieciowych zgodnie z procedurami zleconymi przez KWP w Krakowie
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji publicznej
- Umiejętność administrowania systemem operacyjnym Windows
- Umiejętność biegłej obsługi komputera z pakietem biurowym
- Umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych
- Umiejętność zarządzania siecią komputerową
- Praktyczna znajomość budowy komputera i urządzeń teleinformatycznych
- Umiejętność posługiwania się przyrządami pomiarowymi oraz narzędziami serwisowymi
- Praktyczna znajomość zagadnień z telefonii stacjonarnej i bezprzewodowej
- Umiejętność współpracy
- Komunikatywność
- Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych
- Znajomość przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych
- Wiedza z zakresu sieci komputerowych
- Wiedza z zakresu zasad działania systemów i budowy urządzeń informatycznych
- Wiedza z zakresu funkcjonowania łączności przewodowej i bezprzewodowej w Policji
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe informatyczne lub teleinformatyczne
- doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku związanym z obsługą w zakresie łączności i informatyki
- Podstawowa znajomość budowy samochodowej instalacji elektrycznej
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Obowiązkowość
- Sumienność i dokładność
- Dążenie do rozwoju zawodowego
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „Tajne”
- Uprawnienia do obsługi urządzeń pracujących pod napięciem elektrycznym (SEP do 1 KV)
- Prawo jazdy kat. „B”
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kserokopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ''tajne'' wydanego przez ABW lub Policję (jedynie w przypadku posiadania)
- kserokopia książeczki wojskowej (należy skserować strony: z danymi osobowymi oraz z wpisem WKU o przeniesieniu do rezerwy)
- kserokopia dokumentu potwierdząjcego uprawnienia do obsługi urządzeń pracujących pod napięciem elektrycznym do 1 kV
- kserokopia prawa jazdy
- w liście motywacyjnym należy koniecznie podać adres e-mail
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 17.04.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
Jana Pawła II 32
32-300 Olkusz
(z dopiskiem Oferta pracy w służbie cywilnej nr 2/2017)
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
List motywacyjny, życiorys oraz oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą.
Aplikacje należy składać w zaklejonych kopertach opatrzonych imieniem, nazwiskiem oraz dopiskiem "Starszy inspektor ds. informatyki". O terminowości wpływu oferty do KPP w Olkuszu decyduje data stempla pocztowego. Oferty otrzymane po terminie lub przesłane na adres e-mail nie będą rozpatrywane.
Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione drogą elektroniczną (prosimy o podanie adresów e-mail). Nabór będzie się składał z 2 etapów - testu wiedzy oraz rozmowy kwalifikacyjnej z wybranymi kandydatkami/kandydatami, które/ którzy uzyskają największą ilość punktów w teście wiedzy.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dokumenty aplikacyjne są brakowane wg obowiązujących w tym zakresie przepisów.
Kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty. Dokumenty wytworzone przez kandydatkę/ kandydata powinny zostać opatrzone datą i czytelnym podpisem. Prosimy zwrócić uwagę, aby oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych dotyczyło oferty KPP w Olkuszu.
Do składania aplikacji zachęcamy osoby niepełnosprawne. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie brutto ok. 2.400,- zł
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 32 6478216.
Recepcja Komendy Powiatowej Policji w Olkuszu w dniach świątecznych będzie:
w dniu 15.04.2017 r. - czynna w godz. od 6.00 do 14.00
w dniu 16.04.2017 r. - nieczynna
w dniu 17.04.2017 r. - czynna w godz. od 6.00 do 14.00.