Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu

Ogłoszenie o naborze nr 11162ARCHIWALNE z dnia 22.05.2017 r.

  • Oferty do
    1

    czerwca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny księgowy

Sekcja ds. Finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Olkusz

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu
Aleja 1000-lecia 2c
32 - 300 Olkusz

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu
Aleja 1000-lecia 2c
32 - 300 Olkusz

WARUNKI PRACY

- podejmowanie decyzji w warunkach stresu - wyjazdy służbowe krajowe - praca wymagająca dyspozycyjności - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin - narzędzia i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, faks, niszczarka - pomieszczenia na I - szym piętrze - budynek posiada podjazd dla niepełnosprawnych - toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych - brak windy

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie rachunkowości jednostki,
  • Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
  • Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych,
  • Sporządzanie planów, sprawozdań finansowych i statystycznych oraz analiz z działalności budżetowo-gospodarczej,
  • Sporządzanie bilansu rocznego, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu jednostki,
  • Współdziałanie z bankami w zakresie obsługi i prowadzenia rachunków bankowych oraz sprawowanie kontroli wewnętrznej nad wykorzystaniem środków budżetowych,
  • Współpraca z jednostkami organizacyjnymi PSP, Małopolskim Urzędem Wojewódzkim oraz z organami samorządu terytorialnego, ZUS, US.
  • Nadzór nad funkcjonowaniem kasy jednostki, rozliczaniem należności budżetowych własnych i od osób fizycznych, pobranych zaliczek, delegacji, itp.,
  • Nadzór nad naliczaniem i sporządzaniem list wynagrodzeń i należności, odprowadzaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, ewidencją i rozliczaniem podatków,
  • Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów,
  • Okresowe ustalanie lub sprawdzanie w drodze inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów,
  • Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie / wyższe zgodnie z art. 54 ust. 2 pkt 5 ustawy o finansach publicznych Głównym księgowym może być osoba, która spełnia jeden z poniższych warunków: a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości, c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
  • staż pracy: 3 lata w księgowości jednostki budżetowej
  • Głównym księgowym może być osoba, która: 1) ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że przepisy odrębne uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego, 2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • staż pracy: 6 lat
  • 3-letnie doświadczenie na stanowisku gł. księgowego w jednostkach budżetowych
  • biegła znajomość programów finansowych, płacowo-księgowych,
  • znajomość zasad prowadzenia księgowości budżetowej w jednostkach sektora finansów publicznych,
  • znajomość przepisów z zakresu rachunkowości budżetowej, ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego, ustawy o PSP, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o zamówieniach publicznych
  • biegła obsługa komputera oraz Internetu.
  • obsługa programów: bankowość elektroniczna, program finansowo-księgowy „Symfonia”, Płatnik, PUE-ZUS, Budżet Jb Plus.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 01.06.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu
    Aleja 1000-lecia 2c
    32-300 Olkusz

    Dokumenty należy składać od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 15:00
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32 641 40 08 wew. 104

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie 2400,00 zł brutto + dodatek za wysługę lat.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na stanowisko główny księgowy”
Oferty, które nie będą spełniać wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Wymagane oświadczenia, życiorys i list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane.
Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone lub zwrócone kandydatom, którzy o to zawnioskują w terminie 60 dni.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu
i miejsca kolejnego etapu naboru dostępne będą na stronie http://www.psp.olkusz.pl/
oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy Powiatowej PSP w Olkuszu
w terminie do 2 tygodni od wpływu wszystkich aplikacji.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
31 641 40 08 wew. 104.



Liczba odwiedzin: 2840

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu

Udostępnił: Karol Żaba

Komórka organizacyjna: Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych

Wprowadzono: 22.05.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×