Karpacki Oddział Straży Granicznej w Nowym Sączu
Ogłoszenie o naborze nr 8122ARCHIWALNE z dnia 03.02.2017 r.
-
Oferty do
13
lutego
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
zastępca głównego księgowego
Pion Głównego Księgowego
Nowy Sącz
Karpacki Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Nowym Sączu
ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5
33-300 Nowy Sącz
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- zastępowanie głównego księgowego w celu zapewnienia ciągłości właściwej polityki finansowej Oddziału oraz odpowiedniej jakości i terminowości realizowanych zadań przez Pion Głównego Księgowego
- nadzorowanie prac związanych ze sporządzaniem projektów planów finansowych na rok przyszły w celu zapewnienia środków finansowych niezbędnych na realizację zadań przez Oddział
- nadzorowanie całokształtu prac z zakresu księgowości (w tym: materiałowo-finansowej w komórkach odpowiedzialnych za rzeczowe wykonywanie zadań w celu jej prawidłowego funkcjonowania) oraz z zakresu rachuby i płac
- nadzorowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych ze środków budżetowych i pozabudżetowych będących w dyspozycji Oddziału w celu prawidłowego terminowego i celowego ich udzielania
- nadzorowanie opracowywanych analiz oraz sporządzanie sprawozdań budżetowych w celu ich prawidłowej i terminowej realizacji
- opiniowanie pod względem finansowym projektów umów cywilno-prawnych w celu zapewnienia ich prawidłowego finansowania i należytego zabezpieczenia interesów urzędu
- przygotowywanie materiałów do Komisji orzekającej w sprawach o naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- nadzorowanie i inicjowanie opracowywania wewnętrznych aktów prawnych w celu sprawnego funkcjonowania oddziału w zakresie finansów
- opracowywanie stanowiska Pionu Głównego Księgowego w zakresie interpretacji przepisów dotyczących realizacji zadań przez PGK
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: 5 lat w księgowości
- znajomość przepisów z zakresu gospodarki finansowej jednostek sektora finansów publicznych, m.in. Ustawa o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych, Ustawa o podatku od towarów i usług, Ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz aktów wykonawczych do wymienionych ustaw,
- dobra organizacja pracy własnej i umiejętność organizowania pracy zespołu, umiejętność współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych
- komunikatywność, samodzielność, sumienność, odpowiedzialność
- umiejętność negocjacji i argumentowania
- biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe finanse publiczne, rachunkowość
- doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku związanym z kierowaniem zespołem
- doświadczenie zawodowe w jednostce budżetowej
- znajomość obsługi bankowości elektronicznej oraz programów księgowych: Płatnik, Trezor
- dyspozycyjność
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ POUFNE” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, o ile kandydat je posiada.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 13.02.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Karpacki Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Nowym Sączu
33-300 Nowy Sącz
ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5
z dopiskiem " oferta pracy na stanowisko..."
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
1. Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
2. Wymagane dokumenty takie jak: list motywacyjny, życiorys/CV i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata/kandydatki. Ponadto treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu.
3. W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
4. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną powiadomieni telefonicznie lub e- mailem o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego .
5. Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się kandydata do dalszych etapów selekcji.
6. Aplikacje osób niezakwalifikowanych do dalszych etapów naboru po zakończonej procedurze kwalifikacyjnej ulegają komisyjnemu zniszczeniu.
7. W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
8. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu.
9. Informacja o wyniku naboru zamieszczona zostanie w siedzibie urzędu, w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM.
Karpacki Oddział SG jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (18 ) 415 31 66, (18) 415 32 78