Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach
Ogłoszenie o naborze nr 15350ARCHIWALNE z dnia 20.09.2017 r.
-
Oferty do
30
września
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: administracyjno-biurowych
Wydział Prewencji
Myślenice
Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach, ul. Jagiellońska 1, 32-400 Myślenice
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przyjmowanie, ewidencjonowanie i przekazywanie korespondencji wpływającej do Wydziału Prewencji
- kompletowanie dokumentacji spraw ostatecznie zakończonych celem przekazania do składnicy akt
- prowadzenie rejestrów, książek, spisów, dzienników niezbędnych do prawidłowego przechowywania i ewidencjonowania dokumentacji Wydziału
- sporządzanie pism zleconych przez kierownictwo Wydziału
- przygotowywanie i obsługa spotkań, narad, odpraw Wydziału,
- obsługa systemów informatycznych oraz urządzeń będących na wyposażeniu sekretariatu
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy doświadczenie w pracy kancelaryjnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok praca na stanowisku w administracji rządowej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 30.09.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach
ul. Jagiellońska 1
32-400 Myślenice
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie: 2184,71 zł (brutto) + dodatek za wysługę lat.
List motywacyjny i CV oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą. w liście motywacyjnym należy podać stanowisko i nr ogłoszenia. Oferty, które nie spełniają wymagań formalnych, niekompletne oraz przesłane/złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) lub przesłane e-mailem nie będą brane pod uwagę. Nie zwracamy złożonych dokumentów.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 12 37 29 246.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.