Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach

Ogłoszenie o naborze nr 8649ARCHIWALNE z dnia 23.02.2017 r.

  • Oferty do
    10

    marca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych

Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych



Miejsce wykonywania pracy:

Myślenice

Komenda Powiatowa Policji
ul. Jagiellońska 1
32-400 Myślenice

Adres urzędu:

ul. Jagiellońska 1
32-400 Myślenice

WARUNKI PRACY

Praca biurowa, wymuszona pozycja ciała - praca siedząca z możliwością przemieszczania się, praca przy monitorach ekranowych - poniżej połowy dobowego czasu pracy, praca przy sztucznym i naturalnym oświetleniu, stanowisko decyzyjne, bezpośrednio kieruje/koordynuje pracą do 4 pracowników. Pomieszczenia biurowe Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych nie dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.

ZAKRES ZADAŃ

  • zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego
  • zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne
  • zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji, w szczególności szacowanie ryzyka
  • prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • prowadzenie zwykłych oraz kontrolnych postępowań sprawdzających
  • kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji
  • opracowywanie i aktualizowanie planu ochrony informacji niejawnych
  • prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto
  • sprawowanie nadzoru nad pracą Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych
  • pełnienie funkcji inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego
  • pełnienie funkcji administratora bezpieczeństwa informacji

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy pracy w administracji
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze ochrony informacji niejawnych
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne"
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2016 roku poz. 1167 )
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne"

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 10.03.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach
    ul. Jagiellońska 1
    32-400 Myślenice

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

List motywacyjny i CV musza być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane. Oświadczenia musza zawierać wskazaną w ogłoszeniu treść, muszą także być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. W liście motywacyjnym proszę podać stanowisko i nr ogłoszenia.
Oferty, które nie spełniają wymagań formalnych, niekompletne oraz przesłane/złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) lub przesłane e-mailem nie będą brane pod uwagę. Nie zwracamy złożonych dokumentów.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 12 37 29 246.

Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3531

Wytworzył/odpowiada: Komendant

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach

Udostępnił: Barbara Kus

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 23.02.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×