Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miechowie
Ogłoszenie o naborze nr 10372ARCHIWALNE z dnia 20.04.2017 r.
-
Oferty do
30
kwietnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny księgowy
do spraw: finansowo-księgowych Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Miechowie
w Zespole ds. finansowo-księgowych i administracyjnych w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Miechowie
Miechów
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miechowie
ul. Marii Konopnickiej 23A
32-200 Miechów
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miechowie
ul. Marii Konopnickiej 23A
32-200 Miechów
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie pełnej księgowości syntetycznej i analitycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami o finansach publicznych i o rachunkowości z uwazględnieniem budżetu jednostki w układzie zadaniowym.
- Przygotowywanie projektu planu finansowego i bieżąca kontrola oraz opracowywanie sprawozdań z wykonania, Bieżąca analiza zmian prawa budżetowego i ubazieczeń społecznych.
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi , przestrzeganie dyscypliny budżetowej .
- Prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych.
- Wstępna kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operaqcji gospodarczych i finansowych . Wstępna kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
- Sporządzanie sprawozdań budżetoych , w tym w układzie zadaniowym oraz sprawozdań finansowych . Sporządzanie bilansu.
- Obsługa programów : Bankowość elektroniczna - Enbepe, Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa - TREZOR, Płatnik.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne- kierunek finanse i rachunkowość,
- staż pracy: 3 lata w prowadzeniu księgowości budżetowej
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz saqmorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe.
- znajomość i umiejętność zastosowania w praktyce przepisów z zakresu rachunkowości finansów publicznych , podatków i ubezpieczeń społecznych
- znajomość przepisów o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera ( MS Office ) i praktyczna znajomość obsługi praogramów Enbepe, TREZOR, Płatnik.
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 30.04.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Miechowie
ul. Marii Konopnickiej 23A
32-200 Miechów
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 41 38 318 29
w godzinach 8:00 do 14:00 .