Komenda Powiatowa Policji w Limanowej
Ogłoszenie o naborze nr 1519ARCHIWALNE z dnia 14.07.2016 r.
-
Oferty do
19
lipca
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: ds. informatyki
w Wydziale Wspomagającym
Limanowa
Komenda Powiatowa Policji
ul. Żwirki i Wigury 7
34-600 Limanowa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie dokumentacji wynikającej z polityki bezpieczeństwa baz danych: ERCDŚ, SWOP oraz innych przepisów, w tym ewidencji osób uprawnionych
- prowadzenie rejestracji utraconych pojazdów , dokumentów, rzeczy, osób poszukiwanych i zaginionych, papierów wartościowych, urządzeń przemysłowych i innych określonych w aplikacji KSIP WWW(wprowadzanie, modyfikacja i odwoływanie)
- dokonywanie sprawdzeń i udzielanie odpowiedzi na policyjne zapytania z zakresu policyjnych i poza policyjnych baz danych w zakresie określonym przez przepisy resortowe i inne ustawy
- dokonywanie w systemie KSIP: sprawdzeń osób, przekształceń wydarzeń w przestępstwa, rejestracji procesowych, rejestracji rysopisów osób oraz przekazań i zakończeń postępowań
- wprowadzanie do systemu kart PRD-5/1 (karta informacyjna) oraz kart PRD 5/2
- dokonuje sprawdzeń w ewidencji kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego sporządzając zaświadczenia o wpisach w ewidencji ostatecznych i tymczasowych dot. punktów odpowiadających dokonanym naruszeniom
- realizuje zadania wynikające z przepisów w sprawie metod i form gromadzenia, przetwarzania i wykorzystania przez Policję informacji, uzyskanych w troku realizacji zadań. Współpraca w tym zakresie z Wydziałem Wywiadu Kryminalnego KWP w Krakowie
- załatwianie spraw związanych z przyjmowaniem, rejestracją i ekspedycją korespondencji systemem tradycyjnym i systemem teleinformacyjnym „ Małopolskiej Platformy Elektronicznej Komunikacji Policji” z jego komponentem „IntraDok”
- kompletowanie i przekazywanie dokumentacji spraw ostatecznie załatwionych do składnicy akt w zakresie dot. łączności i informatyki zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w administracji
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- - poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych oznaczone klauzula „tajne”
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228) lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- - poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych oznaczone klauzula „tajne”
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 19.07.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Żwirki i Wigury 7
34-600 Limanowa
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie /decyduje data stempla pocztowego/ nie będą brane pod uwagę. List motywacyjny oraz oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty należy składać w kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko inspektor ds. informatyki”.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Zatrudnienie w Komendzie Powiatowej Policji w Limanowej osoby wyłonionej w wyniku naboru może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych Komendanta Powiatowego Policji w Limanowej postępowania sprawdzającego
i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa.
Dodatkowe informacje: (018) 337-94-20