Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
Ogłoszenie o naborze nr 25801ARCHIWALNE z dnia 18.04.2018 r.
-
Oferty do
2
maja
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
w Dziale Wsparcia w Obszarze Danych Rozrachunkowych (IKP-1)
Kraków
Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
Al. Krasińskiego 11b
31-111 Kraków
Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
ul. Wiślna 7
31-007 Kraków
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Projektuje, wdraża, utrzymuje i doskonali centralne systemy informatyczne ZEFIR2, OSOZ2 w celu zapewnienia ciągłości działania systemów ZEFIR 2 i OSOZ 2 .
- Buduje, utrzymuje oraz aktualizuje e-Formularza zainstalowane na Platformie Usług Elektronicznych Służby Celnej (PUESC) w celu aktualizacji prawnej systemu.
- Zarządza procesami wsparcia użytkowników w zakresie obsługi centralnych systemów informatycznych ZEFIR2, OSOZ2 na poziomie II-ej linii wsparcia w tym świadczy usługi eksperckiego wsparcia w zakresie bieżących potrzeb użytkowników zarządzanych systemów, w tym: udziela pomocy w zakresie wykraczającym poza dostępną bazę wiedzy i ustalone procedury, wymagające podjęcia działań analitycznych, obsługuje zgłoszenia od użytkowników, weryfikuje i rozwiązuje zgłoszenia oraz udziela konsultacji użytkownikom, przekazuje nierozwiązane zgłoszenia do kolejnych linii wsparcia, w tym informuje użytkowników o stanie realizacji zgłoszenia, identyfikuje złożone problemy wymagające rozwiązań, we współpracy z komórkami wewnętrznymi, komórkami organizacyjnymi oraz wykonawcami zewnętrznymi, monitoruje postęp prac nad zgłoszeniami w celu zapewnienia optymalnego wsparcia użytkownikom systemu oraz ujednolicenia stosowanych procedur.
- Przygotowuje środowisko testowe oraz przeprowadza testy produktów w szczególności wykonuje testy jednostkowe i integracyjne zarządzanych systemów w celu umożliwienia prowadzenia testów nowych funkcjonalności oraz zidentyfikowania potencjalnych błędów wdrażanego oprogramowania.
- Utrzymuje i pielęgnuje środowisko treningowego na potrzeby realizowanych szkoleń, utrzymuje środowisko deweloperskie w celu zapewnienia dostępu do tych środowisk oraz zachowania spójności i kompletności danych w ramach poszczególnych środowisk.
- Sprawuje techniczny nadzór nad architekturą, funkcjonowaniem i rozwojem systemu ZEFIR 2 i OSOZ 2 w celu zapewnienia ciągłości działania.
- Zarządza rolami i uprawnieniami użytkowników, nadaje dostęp użytkownikom systemów ZEFIR 2 i OSOZ 2 w celu nadania właściwych uprawnień z zachowaniem zasad Polityki Bezpieczeństwa Systemów.
- Administruje bezpieczeństwem i ciągłością działania systemów ZEFIR 2 i OSOZ 2 w celu zapewnienia wykonywania przez system jego funkcji biznesowych oraz zapewnienia optymalnej pracy użytkowników.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku w obszarze informatyki lub powyżej 4 lat w administracji
- umiejętność argumentowania (konieczna jest asertywność oraz umiejętność przekonywania. Może być
- wymagana umiejętność konsultacji kwestii drażliwych)
- umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
- umiejętność definiowania wymagań funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych w ramach projektów informatycznych
- umiejętność konfiguracji sprzętu komputerowego i oprogramowania
- umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji)
- umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku
- umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
- umiejętność redagowania pism
- umiejętność rozmowy z trudnym klientem
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i tworzenia koncepcji realizacji zadania
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe o profilu informatycznym
- doświadczenie zawodowe: powyżej 3 lat w obszarze informatyki lub co najmniej 1 rok w zarządzaniu projektami
- doświadczenie w pracy w zespołach projektowych
- kreatywność na stanowisku pracy,
- przejawianie inicjatywy w rozwiązywaniu problemów
- umiejętność planowania i koordynowania współpracy komórki z zewnętrznymi dostawcami usług
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność szybkiego uczenia się
- umiejętność testowania aplikacji i weryfikacji nowych rozwiązań technicznych i biznesowych
- znajomości środowiska JBoss Application Server 7
- znajomość bazy danych PostgreSQL
- znajomość ITIL
- znajomość metodyki zarządzania projektem (np. PRINCE 2)
- znajomość Microsoft Dynamics AX
- znajomość narzędzi i technik modelowania procesów biznesowych (np.. BPMN, UML)
- znajomość narzędzi MS Visio, MS Project, CASE
- znajomość procesów wytwarzania oprogramowania i dokumentacji projektowej
- znajomość relacyjnej bazy danych MS SQL 2012
- znajomość strukturalnego języka zapytań – SQL
- znajomość systemu operacyjnego LINUX
- znajomość systemu operacyjnego Windows Server 2012
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- - Oświadczenie o braku współpracy z organami bezpieczeństwa państwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu inforamcji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 01.08.1972
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 02.05.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
ul. Wiślna 7
31-007 Kraków
z dopiskiem na kopercie Ogłoszenie nr ….
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W liście motywacyjnym należy dopisać: „Ogłoszenie nr ………” oraz wskazać sposób kontaktowania się podczas procesu rekrutacji (tj. numer telefonu lub adres poczty elektronicznej).
List motywacyjny powinien zawierać spis załączonych dokumentów
Informacje dotyczące kandydatów spełniających wymagania formalne oraz terminy kolejnych etapów rekrutacji będą ogłaszane wyłącznie na stronie internetowej (www.malopolskie.kas.gov.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie ul. Wiślna 7.
Dodatkowe informacje uzyskać można w Wydziale Kadr – tel. 012 255-73-31
Złożone dokumenty nie będą odsyłane, dokumenty będą niszczone po zakończeniu naboru, z uwzględnieniem art. 33 ustawy o służbie cywilnej.
Wszystkie składane oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis i aktualną datę.
Podania niespełniające wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferta dostępna jest m.in. na stronie internetowej http://www.malopolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-krakowie, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie ul. Wiślna 7
Postępowanie kwalifikacyjne przeprowadzone będzie w dwóch etapach, tj. testu wiedzy (sprawdzającego umiejętności niezbędne określone w niniejszym ogłoszeniu) i rozmowy rekrutacyjnej dla kandydatów pozytywnie zakwalifikowanych po teście.
Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego brutto ok. 4200 zł brutto.