Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Krakowie
Ogłoszenie o naborze nr 10244ARCHIWALNE z dnia 14.04.2017 r.
-
Oferty do
24
kwietnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Małopolski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: finansowo-księgowych
Zespół do spraw Finansowo-ksiegowych
Kraków
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Krakowie
ul. Brodowicza 13, 30-965 Kraków
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- obsługa programu finansowo-księgowego Comarch Optima w tym prowadzenie ewidencji analitycznej i sntetycznej w zakresie kosztów, wydatków i kont rachunkowych z uwględnieniem budżetu zadaniowego oraz paragrafów klasyfikacji budżetowej
- księgowanie i rozliczanie wpłacanych wadiów i kaucji na rachunek depozytu w programie NBP COLLECT oraz obsługi bankowości elektronicznej NBP
- kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowych oraz budżetem zadaniowym tj. kontrola stopnia realizacji planu, zaangażowania wydatków
- rozliczanie środków z rezerw celowych, sporządzanie sprawozdań w tym zakresie
- sporzadzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań budżetowych w programie ESPEER w zakresie wydatków i dochodów budżetowych, sprawozdań z budżetu zadaniowego dot. dochodów i wydatków
- stała analiza i kontrola wynagrodzeń oraz pochodnych od wynagrodzeń wg klasyfikacji budżetowej, rozksięgowanie wynagrodzeń na działania wg klasyfikacji budżetu zadaniowego oraz kontrola wysokości planu do faktycznych wypłat wynagrodzeń
- prowadzenie ewidencji księgowej i rozliczeń ZFŚS
- uzgadnianie podatku VAT z paragrafami klasyfikacji budżetowej w zakresie działalności WIW, sporządzanie deklaracji VAT, JPK
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne - specjalność rachunkowość
- doświadczenie zawodowe: 5 lat o podobnym zakresie zadań
- znajomość przepisów ustawy o finnsach publicznych, rachunkowości budżetowej i ustawy o podatku VAT, ogólna znajomość przepisów o ubezpieczeniach społecznych, umiejętność analitycznego myślenia, rzetelność, dokładność, sumienność, umiejętność pracy w zespole.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie zaświadczeń o odbytych szkoleniach w zakresie wymagań niezbędnych14
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 24.04.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Krakowie
ul. Brodowicza 13, Kraków
parter pokój nr 11
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
tel. kontaktowy w celu uzyskania dodatkowych informacji 12 293-10-24
Nabór prowadzony jest w trzech etapach:
I etap - weryfikacja dokumentów pod kątem formalnego spełniania wymagań niezbędnych.
II etap - sprawdzenie wiedzy - obejmuje pisemny test jednokrotnego wyboru
II etap - rozmowa kwalifikacyjna