Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Krakowie

Ogłoszenie o naborze nr 10244ARCHIWALNE z dnia 14.04.2017 r.

  • Oferty do
    24

    kwietnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Małopolski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: finansowo-księgowych

Zespół do spraw Finansowo-ksiegowych



Miejsce wykonywania pracy:

Kraków

Adres urzędu:

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Krakowie
ul. Brodowicza 13, 30-965 Kraków

WARUNKI PRACY

praca przy komputerze, wyjazdy służbowe-kontrole, budynek bez windy, nie przystosowany do pracy osoby niepełnosprawnej

ZAKRES ZADAŃ

  • obsługa programu finansowo-księgowego Comarch Optima w tym prowadzenie ewidencji analitycznej i sntetycznej w zakresie kosztów, wydatków i kont rachunkowych z uwględnieniem budżetu zadaniowego oraz paragrafów klasyfikacji budżetowej
  • księgowanie i rozliczanie wpłacanych wadiów i kaucji na rachunek depozytu w programie NBP COLLECT oraz obsługi bankowości elektronicznej NBP
  • kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowych oraz budżetem zadaniowym tj. kontrola stopnia realizacji planu, zaangażowania wydatków
  • rozliczanie środków z rezerw celowych, sporządzanie sprawozdań w tym zakresie
  • sporzadzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań budżetowych w programie ESPEER w zakresie wydatków i dochodów budżetowych, sprawozdań z budżetu zadaniowego dot. dochodów i wydatków
  • stała analiza i kontrola wynagrodzeń oraz pochodnych od wynagrodzeń wg klasyfikacji budżetowej, rozksięgowanie wynagrodzeń na działania wg klasyfikacji budżetu zadaniowego oraz kontrola wysokości planu do faktycznych wypłat wynagrodzeń
  • prowadzenie ewidencji księgowej i rozliczeń ZFŚS
  • uzgadnianie podatku VAT z paragrafami klasyfikacji budżetowej w zakresie działalności WIW, sporządzanie deklaracji VAT, JPK

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne - specjalność rachunkowość
  • doświadczenie zawodowe: 5 lat o podobnym zakresie zadań
  • znajomość przepisów ustawy o finnsach publicznych, rachunkowości budżetowej i ustawy o podatku VAT, ogólna znajomość przepisów o ubezpieczeniach społecznych, umiejętność analitycznego myślenia, rzetelność, dokładność, sumienność, umiejętność pracy w zespole.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie zaświadczeń o odbytych szkoleniach w zakresie wymagań niezbędnych14
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 24.04.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Krakowie
    ul. Brodowicza 13, Kraków
    parter pokój nr 11

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

tel. kontaktowy w celu uzyskania dodatkowych informacji 12 293-10-24
Nabór prowadzony jest w trzech etapach:
I etap - weryfikacja dokumentów pod kątem formalnego spełniania wymagań niezbędnych.
II etap - sprawdzenie wiedzy - obejmuje pisemny test jednokrotnego wyboru
II etap - rozmowa kwalifikacyjna



Liczba odwiedzin: 2905

Wytworzył/odpowiada: Małopolski Wojewódzki Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Krakowie

Udostępnił: Grażyna Kubala

Komórka organizacyjna: stanowisko d/s. pracowniczych

Wprowadzono: 14.04.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×