Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Ogłoszenie o naborze nr 8991ARCHIWALNE z dnia 04.03.2017 r.
-
Oferty do
14
marca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor wojewódzki
do spraw: planowania budżetu, ewidencji i analiz (stanowisko nr 3)
w Oddziale Planowania i Budżetu Zadaniowego w Wydziale Finansów i Budżetu
Kraków
Kraków ul. Basztowa 22
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie całości spraw związanych z wprowadzaniem danych w zakresie planowanych kwot dochodów i wydatków budżetu Wojewody Małopolskiego, w tym również w układzie zadaniowym, zgodnie z ustawą budżetową oraz zmianami dokonywanymi w drodze decyzji Ministra Rozwoju i Finansów, zarządzeń Wojewody Małopolskiego oraz decyzji/zarządzeń kierownika jednostki do systemu finansowo – księgowego w celu zapewnienia zgodności wysokości planu dochodów i wydatków do sprawozdań budżetowych z danymi Ministerstwa Finansów
- Obsługiwanie informatycznego systemu budżetu państwa TREZOR w zakresie całości budżetu Wojewody Małopolskiego w modułach Obsługa dysponentów (plan po zmianach) oraz Planowanie budżetu
- Prowadzenie ewidencji zmian w planie jednostek organizacyjnych inspekcji sanitarnej oraz sporządzanie miesięcznych zestawień z wykonania dochodów i wydatków całości budżetu Wojewody Małopolskiego oraz środków pozyskanych z rezerw celowych
- Współpracowanie przy opracowaniu materiałów i zestawień do projektu budżetu Wojewody Małopolskiego oraz planu dochodów i wydatków w każdym etapie prac planistycznych w zakresie dochodów i wydatków oraz zadań inwestycyjnych finansowanych z budżetu Wojewody oraz wprowadzanie do systemu informatycznego TREZOR zbiorczy projekt planu finansowego dla zadań dotowanych z budżetu Wojewody
- Współpracowanie przy sporządzaniu materiałów do planu dochodów i wydatków budżetu Wojewody Małopolskiego na podstawie ustawy budżetowej oraz wprowadzanie do systemu TREZOR oraz systemu finansowo – księgowego zbiorczego planu dochodów i wydatków
- Sporządzanie zestawień, raportów, analiz i innych dokumentów dla kierownictwa Urzędu i Wydziału w celu uzyskania informacji w zakresie realizacji budżetu Wojewody
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze finansów publicznych- potwierdzone kserokopiami świadectw pracy lub innych dokumentów
- znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych, ustawy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz wiedza z zakresu administracji publicznej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe lub podyplomowe z zakresu administracji publicznej, finansów lub rachunkowości
- zdolność analitycznego myślenia
- odpowiedzialność, rzetelność
- dokładność
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność analizowania danych liczbowych
- biegła umiejętność obsługi komputera
- zdolności organizacyjne
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 14.03.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Małopolski Urząd Wojewódzki
Wydział Administracji i Logistyki
ul. Basztowa 22 (pok. 24)
31-156 Kraków
z dopiskiem „oferta pracy”. Prosimy o podawanie w liście motywacyjnym nazwy Oddziału, którego oferta dotyczy oraz oznaczenia stanowiska (stanowisko nr 3).
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie: 2400 – 2700 zł brutto, dodatek za wysługę lat zgodnie z obowiązującymi zasadami oraz inne składniki wynikające z przepisów szczególnych
Osoby, których oferty nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów nie będą wpisywane na listę kandydatów spełniających wymogi formalno- prawne. Lista osób spełniających wymagania formalno- prawne oraz informacja dotycząca terminu poprzedzających rozmowę kwalifikacyjną ewentualnych testów sprawdzających wiedzę (w przypadku zakwalifikowania się do dalszego etapu więcej niż 10 osób) zostaną opublikowane na stronie BIP Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie http://bip.malopolska.pl/muw,m,294303,2017.html oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu. Wzór oświadczeń dostępny jest na stronie BIP Urzędu (pod wyżej wymienionym adresem).
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Złożonych ofert nie odsyłamy, a nieodebrane po trzech miesiącach od zakończenia naboru podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje tel. (12) 39 21 443