Komenda Miejska Policji w Krakowie

Ogłoszenie o naborze nr 26816ARCHIWALNE z dnia 10.05.2018 r.

  • Oferty do
    23

    maja

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: obsługi kancelaryjnej

Wydział Kryminalny Komisariatu Policji VIII w Krakowie



Miejsce wykonywania pracy:

Kraków

Os. Zgody 10
31-950 Kraków

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Krakowie
ul. Siemiradzkiego 24
31-137 Kraków

WARUNKI PRACY

Realizacja spraw związanych z obsługą kancelaryjną wydziału kryminalnego oraz całej jednostki w zakresie ochrony informacji niejawnych w celu zapewnienia własciwego obiegu dokumentów. Praca administracyjno-biurowa, w systemie ośmiogodzinnym , jednozmianowym - obsługa urządzeń biurowych: komputer , drukarka, kserokopiarka, telefon, skaner, fax - praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, - praca przy naturalnym i sztucznym oswietleniu, - wymuszona pozycja ciała, - praca w pomieszczeniu usytuowanym na I i II piętrze budynku nieprzystosowanego dla osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie dziennika korespondencji niejawnej, rejestrów dokumentów niejawnych,
  • Archiwizacja dokumentów niejawnych oraz sporządzanie protokołów brakowania ,
  • Prowadzenie ERCDŚ,
  • Wprowadzanie w ERCDŚ druków statystycznych i przekazywanie ich do Zespołu ds. Obsługi Systemów Informatycznych Komisariatu Policji VIII,
  • Koordynowanie zadań związanych z prawidłowym sporządzaniem dokumentacji niejawnej ,
  • Aktualizowanie wykazów osób posiadających poświadczenia bezpieczeństwa i prowadzenie korespondecji z tym związanych,
  • Obsługa interesantów poprzez kontakt osobisty, telefoniczny, mailowy oraz fax.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej lub pracy biurowej
  • umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowycjh
  • znajomość Rozporz. Prezesa Rady ministrów z dnia 18.01.2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej , jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów przyzakładowych(Dz. U. nr 14, poz. 67 ze zm.),
  • umiejętność organizacji pracy własnej i w zespole, komunikatywność
  • umiejętność koordynowania i planowania zadań
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w obszarze ochrony informacji niejawnych
  • znajomość przepisów dotyczących obiegu dokumentacji niejawnej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniajacego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ścisle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 roku o ochronie danych osobowych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 23.05.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Krakowie
    ul. Siemiradzkiego 24
    31-137 Kraków
    Dziennik Podawczy, parter pok. nr 11
    od poniedziałku do piątku od 8.00 do

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Aplikacje mogą być składane tylko w formie pisemnej. W liście motywacyjnym należy podać stanowisko, komórkę organizacyjną oraz nr ogłoszenia. Aplikacje nie spełniające wymagań, jak rownież złożone po terminie ( tj. po 23.05.2018 roku) nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną poinformowani
telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o ich terminie (prosimy o podanie aktualnych nr telefonów i adresów e-mail). Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne. Oferty odrzucone nie będą odsyłane kandydatom.
Dodatkowe informacje w kwestii naboru można uzyskać pod nr tel. (12)6152566.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną



Liczba odwiedzin: 4610

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Krakowie

Udostępnił: Izabela Rudnicka

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 10.05.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×