Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Krakowie
Ogłoszenie o naborze nr 18252ARCHIWALNE z dnia 21.11.2017 r.
-
Oferty do
1
grudnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Małopolski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: finansowo-księgowych
Zespół do spraw Finansowo-ksiegowych
Kraków
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Krakowie
ul. Brodowicza 13, 30-965 Kraków
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie ksiag inwentarzowych środków trwałych i pozostałych środków trwałych
- naliczanie odpisów amortyzacyjnych oraz umarzanie wartości srodków trwałych
- prowadzenie ewidencji analitycznej testów, odczynników i materiałów pomocniczych , bieżące korygowanie stanów magazynowych i dokonywanie rozliczeń dla celów statystycznych
- rozliczanie miesięczne zużycia paliwa samochdów służbowych
- prowadzenie magazynu i uzgadnianie miesięcznych stanów magazynowych z ewidencją ksiegową Inspektoratu
- naliczanie kar umownych wynikających z zawartych umów z kontrahentami w przypadku nieterminowych dostaw.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne - preferowana rachunkowość
- doświadczenie zawodowe: 3 lata pracy w księgowości
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, przepisów o finansach publicznych, umiejętność analitycznego myślenia, rzetelność, dokładność, sumienność, umiejętność pracy w zespole.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- biegła znajomość obsługi komputera (program MS Office, Excel, programy księgowe, lex
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie zaświadczeń o odbytych szkoleniach w zakresie wymagań niezbędnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 01.12.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Krakowie
ul. Brodowicza 13, Kraków
parter pokój nr 11
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
tel. kontaktowy w celu uzyskania dodatkowych informacji 12 293-10-24
Nabór prowadzony jest w trzech etapach:
I etap - weryfikacja dokumentów pod kątem formalnego spełniania wymagań niezbędnych.
II etap - sprawdzenie wiedzy - obejmuje pisemny test jednokrotnego wyboru
II etap - rozmowa kwalifikacyjna