Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gorlicach
Ogłoszenie o naborze nr 63333ARCHIWALNE z dnia 16.05.2020 r.
-
Oferty do
15
czerwca
2020
-
Wymiar etatu
0,5
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: prowadzenia postępowań administracyjnych oraz kontroli budów i obiektów budowlanych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Gorlicach
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gorlicach
Gorlice
ul. Michalusa 18, 38-300 Gorlice
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie postępowań administracyjnych, wynikających z ustawy Prawo budowlane z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
- Przyjmowanie i weryfikacja zawiadomień o zakończeniu budowy, zgłoszeń rozpoczęcia robót budowlanych, wniosków o udzielenie pozwolenia na użytkowanie
- Przygotowywanie projektów decyzji, postanowień, zaświadczeń oraz pism
- Działalność inspekcyjno-kontrolna, w tym przeprowadzanie inspekcji budów, obiektów użytkowanych, kontroli obowiązkowych i sporządzanie z nich protokołów
- Prowadzenie postępowań dotyczących katastrof budowlanych
- Współuczestnictwo w prowadzeniu postępowań egzekucyjnych
- Przyjmowanie interesantów oraz stron postępowania
- Analiza zgromadzonych dokumentów
- Inne zadania zlecone przez pracodawcę
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie budowlane
- Znajomość przepisów prawa budowlanego, jego przepisów wykonawczych, kodeksu postępowania administracyjnego
- Zdolność analitycznego myślenia
- Odpowiedzialność, terminowość
- Dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole
- Biegła obsługa komputera i innych urządzeń biurowych
- Komunikatywność
- Umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe budowlane lub architektoniczne
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w organach administracji architektoniczno – budowlanej lub nadzoru budowlanego lub w administracji publicznej
- Uprawnienia budowlane lub architektoniczne
- Prawo jazdy kat. B
- Odbyte szkolenia lub kursy kwalifikacyjne – przydatne na proponowanym stanowisku pracy (związane z budownictwem lub administracją publiczną)
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia uprawnień budowlanych lub architektonicznych
- Kopia dokumentu potwierdzającego odbycie szkolenia lub kursu kwalifikacyjnego – przydatnego na proponowanym stanowisku pracy (związanego z budownictwem lub administracją publiczną)
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 15.06.2020
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gorlicach
ul. Michalusa 18
38-300 Gorlice
Dokumenty należy składać w ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE z adnotacją: „oferta na stanowisko pracy inspektor”
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Gorlicach, tel. 18 354 00 65
- Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 18 354 00 65
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Z uwagi na stan epidemii COVID-19 dokumenty aplikacyjne można przesyłać wyłącznie pocztą/kurierem na podany wyżej adres albo umieścić w skrzynce odbiorczej umieszczonej przy wejściu do siedziby urzędu.
Życiorys, list motywacyjny, oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie, a oświadczenia dodatkowo datą ich sporządzenia, w przeciwnym razie oferta nie będzie spełniać wymogów formalnych.
Kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie bądź drogą elektroniczną o terminie postępowania kwalifikacyjnego.
Oferty otrzymane w formie elektronicznej, niekompletne i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty kandydatów nie odebrane w ciągu 3 miesięcy od daty zakończenia procedury naboru ulegają zniszczeniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 18 354 00 65.
Metody i techniki naboru:
etap I: weryfikacja formalna dokumentów
etap II: rozmowa kwalifikacyjna
Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.
Przewidywane zatrudnienie od 1 lipca 2020 r.
Osoba wybrana w wyniku naboru zobowiązana jest przedstawić do wglądu, przed zawarciem umowy o pracę, oryginały dokumentów, których kopie wchodziły w skład oferty.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uwaga:
Zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy o służbie cywilnej członek korpusu służby cywilnej nie może podejmować dodatkowego zatrudnienia bez pisemnej zgody dyrektora generalnego urzędu, ani wykonywać czynności lub zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy lub podważających zaufanie do służby cywilnej.
Stosownie do ust. 2 tego samego artykułu, urzędnik służby cywilnej nie może podejmować zajęć zarobkowych bez pisemnej zgody dyrektora generalnego urzędu. Sformułowanie „zajęcia zarobkowe” oznacza wykonywanie wszelkich zajęć związanych z uzyskiwaniem dochodów w ramach różnorodnych form prawnych (np. umowy cywilnoprawnej, działalności gospodarczej).